|

افشاگری مدیر استقلال در مورد شکایت چفولاد از دو بازیکن آبی ها!

معاون حقوقی باشگاه استقلال با وجود اعلام مسئولان و مربی فولاد مدعی شد که شکایتی علیه محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی طرح نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد شکایتی از سوی باشگاه فولاد علیه دو بازیکن این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درباره پرونده شکایت فولادی ها از این دو بازیکن گفت:

مثل اینکه عزیزان در باشگاه فولاد یک سوالی از سازمان لیگ پرسیده بودند که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در چه وضعیتی قرار دارند. از این لحاظ می گویم سوال چون تاکنون شکایتی به ما ابلاغ نشده است. حضور این بازیکن قانونی بوده و مشکلی ندارند، از این لحاظ ما خدمت هواداران عرض کردیم که مشکلی نیست و حضور آنها قانونی است و نگران نباشند و هیچ مشکل حقوقی و قانونی تیم را بابت حضور این دو بازیکن در میدان تهدید نمی کند. 

وی درباره اینکه آیا کسی که سوال و شکایت کرده مستنداتی دارد یا خیر، گفت:

شاید به همین دلیل است که تاکنون شکایتی طرح نشده است. احتمالا به دنبال تهیه مستندات لازم بوده اند تا بعدا اقامه کنند. البته این چندان کار غیرمترقبه ای نیست. به هر حال ما در همین لیگ تیم هایی داریم که نه بعد از بازی و نه در موقعیت قانونی برای سازمان لیگ شکایتی ارسال نکرده اند اما مصر هستند که این کار را انجام داده اند و همین اطلاعات غلط باعث می شود سایر تیم ها و هواداران به اشتباه بیفتند و فکر کنند که علیه استقلال شکایتی طرح شده است که کمیته انضباطی به آن رسیدگی نمی کند در حالیکه اصولا شکایتی طرح نشده است که کمیته انضباطی آن را بررسی کند.

معاون حقوقی استقلال تهران صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

در بیانیه بعضی از تیم ها ما دیدیم که گفته بودند چرا شکایت هایی که علیه استقلال شده، بررسی نمی شود. این به دلیل همان اطلاعات غلطی است که بعضی تیم ها می دهند و ادعا می کنند چرا به شکایتشان رسیدگی نمی شود. واقعیت این است که اصلا شکایتی در مورد سیاوش یزدانی و حسین مرادمند طرح نشده است که کمیته انضباطی قصد رسیدگی داشته باشد.

سمیعی درخصوص اینکه لیگ بیست و یکم به دلیل شکایت متعدد تیم ها از یکدیگر بیشتر به لیگ قضایی شباهت دارد، اینگونه پاسخ داد:

التهابات زیاد است. قبل از اینکه کار به شکایت بکشد، صحبت ها باعث می شود این هجمه ها صورت بگیرد. الان حس خود من این است شبیه جنگ روانی است تا تمرکز تیم، آقای مجیدی و باشگاه به هم بریزد وگرنه ما کاملا تیم را از حواشی مربوط به باشگاه جدا نگه داشته ایم. خودمان جلو هستیم و پاسخ می دهیم و اجازه ورود حواشی به تیم را به هیچ عنوان نمی دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حامد ارسالی در

    سلام
    به اطلاع اقای جواد نکونام برسانید .با این کارهات داری پا جای پا قلعه نوعی می گداری ....با این کارها که برعلیه استقلال کردی حتی اگه کورسویی در اینده شانس داشتی که روزی مربی گری استقلال را به عهده بگیری .از دست دادی همه چی را
    یک روزی برای این کارها که حتی دشمنان استقلال در حق استقلال نمی کنن و نکردن هزار کور و پشیمون خواهی شد و افسوس خواهی خورد .
    صریح و رک می گویم اقای نکونام دیگه هرگز جای در استقلال نخواهی داشت حتی پارتی و سفارش کننده هر شخص بزرگ و محترمی باشه .

  • حامد ارسالی در

    با سلام
    بدون پرده پوشی و خیلی عامیانه همگی فریاد می زنیم اقای مجیدی بخدا خوب بازی نمی کنید از مهره ها درجای خودشون بازی نمی گیرد .ما حمایت میکنیم تا اخر اخرش .ولی اقای مجید قبول کن هفتاددرصد بازیکانی که جذب کرده ای در حد استقلال و حتی لیک برتر نیستن .اخه اقای مرادی و اقای رضاوند چندبار باید امتحان پس بدهند .اینا را چندهفته کنار می گدراید دوباره فکر میکنید معجزه شده دوباره به بازی می گیری و نتیجه همین میشه .
    و در اخر حرفمون با اقاب اجرلو هست ...اقای اجر الو حرفهای اقای فکری یادتان نرود .همون اتاق فکر فعال هست هنوز حتی بیشتر از قبل .اگه کارشناسانه به جریان اقای مراد مند و یزدانی نگاه کنی .مشخصه .این دوبازیکن الان در اوج امادگی جسمس و روحی هستن .اتاق فکر دست بکار شده تا این دوبازیکن را از نظر روحی و روانی خراب کنه .ولا نه کاری به سربازی نه سن وسال و نه هیچ چیز دیگه دارن .باشگاه فولاد هم فقط در این بین مستمسکه اتاق فکر شده .همین فردا بخش حقوقی باشگاه استقلال باید لایحه شکایت تنظیم کند اول بر علیه میثاقیان لیک برتر که پدر کشتگی دارد با استقلال و سخن گوی قرمز ها شده .بعدش باشگاه فولاد و خبرگزاری که این مطلب دوبازیکن را رسانه ای کردن .....چون هنوز چزی ثابت نشده و شکایتی حتی نشده ابروی این دوتا بازیکن را برده اند وهم ازط نظر اجتماعی لطمه با این دوبازیکن زدن هم از نظر بازی که فکر نکنم در هفته های اتی دیگر اون عملکرد را برای تیم داشته باشند....ببخشید تند و صریح و عامیانه نوشتم خودتان ویراش کنید ...ممنونم
    هوادار 65 ساله دل سوخته استقلال

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها