|

استقلال مجیدی، پرسپولیس برانکو را پشت سر می گذارد؟

استقلال در لیگ بیست و یکم، یکی از بهترین آمارهای خط دفاعی را ثبت کرده و در آستانه شکستن 2 رکورد از پرسپولیس برانکو در فصل 96-95 است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال تا هفته سیزدهم تنها 3 گل دریافت کرده و آمار خوبی از خود بر جای گذاشته. این آمار تا این لحظه بهترین آمار خط دفاعی یک تیم تا هفته سیزدهم است.

به گزارش «شایانیوز»؛ دومین آمار برتر از این حیث به پرسپولیس برانکو تعلق دارد. آن تیم در اولین فصل حضور برانکو بسیار قوی ظاهر شد و تا هفته سیزدهم (و تا انتهای نیم فصل) تنها 5 گل دریافت کر، یعنی دریافت 2 گل بیشتر از تیم فرهاد مجیدی. به همین علت شاگردان مجیدی می‌توانند با عدم دریافت گل یا دریافت تنها یک گل،‌ رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ در نیم فصل را به نام خود ثبت کنند.

دیگر آمار مهم پرسپولیس برانکو در آن فصل شکست نخوردن بود. پرسپولیس در آن فصل تا هفته چهاردهم بازی برابر  ذوب آهن اصلا شکستی متحمل نشده بود و تا انتهای نیم فصل هم با همان یک شکست به کار خود پایان داد.

استقلال تا این لحظه شکستی نداشته و اگر در 2 بازی دیگر شکستی متحمل نشود و بدون باخت به نیم فصل برسد در این زمینه هم بهتر از آن تیم کار کرده هرچند که انتقادهایی به شیوه بازی تیم فعلی استقلال، حتی بیشتر از استقلال‌هایی که رکوردی ثبت نکرده‌اند وارد شده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها