|

دو بازیکن استقلال از اول اسفند سرباز هستند!

محمودزاده اعتقاد دارد که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند با کسب مجوز از نظام وظیفه، تا اول اسفند می توانند برای استقلال بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بحث شکایت تیم های لیگ برتری از همدیگر حسابی داغ شده است. پس از شکایت سه باشگاه استقلال، سپاهان و پیکان از گل گهر بابت حضور اریک بایناما بوکوم و سه بر صفر شدن نتایج تیم سیرجانی مقابل سه تیم ذکر شده، حالا باشگاه فولاد نیز نسبت به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال معترض بوده و این تیم اعتقاد دارد که دو بازیکن یاد شده مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در تیم های غیرنظامی مجاز نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این میان بحث شکایت از حسین ساکی بازیکن صنعت نفت و مسئله مدارک هویتی او نیز به بهانه ای برای چند تیم دیگر لیگ برتری تبدیل شده و آنها نیز خواستار تغییر نتایج دیدارهایشان برابر نماینده آبادان هستند. به همین دلیل شب گذشته فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات در گفتگویی تصویری با برنامه فوتبال برتر، پاسخگوی سوالات مختلف بود.

* 13 صفحه ضمیمه جذب بازیکن سرباز داریم 

آیین نامه نقل و انتقالات در 23 صفحه روی نحوه انتقال بازیکنان و رجیستر کردن آنها تأکید می کند و در 13 صفحه بعدی که جزو ضمایم نقل و انتقالات است، در ضمیمه 4 آن در مورد بحث بازیکنان سرباز، تیم های نظامی و نحوه انعقاد قرارداد باشگاه ها با اینگونه بازیکنان قوانین لازم آمده است. این قوانین ضمیمه نقل و انتقالات در محاکم بین المللی تأیید شده نیست و جزو قوانین داخلی کشور ماست.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها