|

سرمربی مس برای فرهاد مجیدی و استقلال خط و نشان کشید!

ربیعی سرمربی مس رفسنجان، یکی از پرگلترین بردهای هفته سیزدهم را با برد 3-0 برابر نفت به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

ربیعی در کنفرانس مطبوعاتی پس از برد مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در ابتدا سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت می‌گویم و همینطور ابتدا به تیم نفت آبادان و دوست بزرگوارم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که دوستی ما خیلی ارتباطی به فوتبال هم ندارد و ایشان در گذشته هم به من لطف داشتند و من ایشان را بعنوان یک شخصیت بامعرفت می‌شناسم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وقایع روز؛ او ادامه داد: صمیمانه از مجموعه ورزشی گل گهر و هیات فوتبال سیرجان و هیات فوتبال رفسنجان و کرمان و تمام کسانی که در این مساله ای که پیش آمده بود یک وحدت استانی را ایجاد کردند تشکر می‌کنم و از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه گل گهر و استاد عزیز و بزرگوارم جناب امیرخان قلعه‌نویی به دلیل این لطفی که به ما داشتند و ما توانستیم به اینجا بیاییم و فوتبال بازی کنیم تشکر می‌کنم چون اگر در سرچشمه این بازی انجام می‌شد حتما هر دو تیم اذیت می‌شدند چون شرایط جوی بازی امروز انجام نمی‌شد و عقب می‌افتاد دو تیم متضرر می‌شدند و باد و برف شدید و همه این موارد می‌توانست برای هر دو تیم جدا از کیفیت فنی بازی از لحاظ مصدومیت هم باعث ضرر و زیان شود و این میسر نمی‌شد جز با این درک صحیحی که در سطح استان بود و بابت این مساله به خودم می‌بالم.

ربیعی در خصوص کیفیت بازی امروز بیان کرد: امروز هم برنامه های ما بهتر پیاده شد. در نیمه اول در ۲۵ دقیقه اول با پرس بالا و فشار روی دروازه حریف موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و به گل نرسیدیم و در دقیقه ۳۰ توانستیم به گل برسیم. در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول تیم نفت آبادان بهتر از ما بازی کرد و ما یک عقب نشینی غیراجباری داشتیم و این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم برنامه ها بهتر صورت گرفت و در نهایت توانستیم این نتیجه را بگیریم ولی چیزی از ارزش های آقای منصوریان و تیم پرطرفدار و باشخصیت و فوتبالیست های خوب نفت آبادان کم نمی‌کند.

ربیعی در خصوص قرعه این تیم در جام حذفی و شرایط این تیم گفت: تیم ما در قرعه جزو بد شانس هاست؛ هم قرعه لیگ پارسال و هم قرعه لیگ امسال، پارسال بازی اول جام حذفی با سپاهان در اصفهان بودیم و امسال با تراکتور در تبریز اما من الان هم یک ربع آخر بازی سپاهان و پدیده را دیدم و پدیده بسیار تیم خوبی است اما اینکه ما به این مرحله رسیدیم قطعا جام حذفی را هم جدی می‌گیریم و چون بین ۱۶ تیم هستیم می‌ر‌ویم که شانسمان را در جام حذفی هم امتحان کنیم.

سرمربی مس درباره تاثیر کیفیت زمین در بازی اظهار داشت: طبق اذعان کارشناسان بهترین بازی هفته گذشته بازی گل گهر و مس بود؛ این یعنی یک اتفاق خوب برای استان کرمان. بازی که دو تیم تهاجمی بازی کردند. این هم به دلیل کیفیت زمین خوب است. این کیفیت زمین هم به آقای قلعه‌نویی اجازه داد کارش را انجام بدهد و هم به ما. من مربی نیستم که از نداشته ها بنالم ک حتی دو سال هم در زمین چمن مصنوعی بازی کردیم اما امروز ما نشان دادیم اگر ما چمن خوب در اختیار داشته باشیم قطعا بهتر بازی خواهیم کرد. ما در رفسنجان حتی زمین تمرین نداریم چه برسد به زمین مسابقه. یکی از دوستان ما که سرمربی لیگ برتری است مدتی قبل مصاحبه کرد که ما در زمین مسابقه تمرین نمی‌کنیم و درست می‌گفت چون زمین مسابقه آسیب می‌بیند. اما من به جرات می‌گویم ما در ۶۰ روز اخیر بیش از ۴۵ روز در سرچشمه بودیم و تمام این مدت در زمین شهید زینعلی که بازی می‌کردیم تمرین می‌کردیم‌. انشاالله روزی بتوانیم ساختاری که گل گهر دارد را داشته باشم؛ چهار زمین تمرینی، دو زمین مسابقه خوب، استخر، سالن های ورزش مناسب و امکانات تفریحی مناسب. ما در رفسنجان فقیر هستیم اما می‌دانم این کارها انجام می‌شود. آماده شدن اینها زمان می‌برد اما اینکه اراده بوده را به قال نیک می‌گیرم. قطعا کیفیت زمین چمن امروز در کیفیت بازی تاثیر داشته است.

او در پایان در خصوص بازی هفته آینده مس مقابل استقلال بیان کرد: با صدرنشین لیگ بازی داریم. تیم بسیار خوبی هستند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. بازی بسیار سختی خواهد بود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اول سعی می‌کنیم ریکاروی کنیم خودمان را مهیای این بازی کنیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها