|

واکنش معاون حقوقی باشگاه استقلال به ماجرای سربازی 2 بازیکن آبی پوش

سمیعی گفت: برای مشکل مجوز بازی دو بازیکن تیممان از راهکارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید سمیعی درباره اعلام سازمان لیگ مبنی اینکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا اسفندماه مجوز بازی کردن در استقلال را دارند و پس از آن مشمول سربازی می‌شوند، اظهار داشت: راهکارهای قانونی این موضوع مشخص است. پرونده کفالت مرادمند تشکیل شده، به او در ابتدا کفالت ۳۰ ماهه موقت می‌دهند و سپس دایم خواهد شد. سیاوش یزدانی هم یا سرباز قهرمان خواهد شد یا مورد دیگری هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم. کارها را انجام می‌دهیم و اگر یکسری شیطنت‌ها صورت نگیرد، به صورت قانونی مشکل را حل خواهیم کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد حضور مسئولان استقلال و پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل صدور بیانیه علیه یکدیگر گفت: در این جلسه، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و دیگر افراد صحبت کردند و قرار شد تیم‌ها در مسائلی که به صورت مستقیم به آنها مرتبط نیست، اظهارنظر نکنند. از درِ کمیته انضباطی بیرون آمدیم، دو ساعت بعد مربیان پرسپولیس بار دیگر صحبت‌هایی را مطرح کردند. شب گذشته نیز یکی از بازیکنان پرسپولیس حرف‌هایی زد. ما به کمیته انضباطی اعتراض داریم که چرا وقتی درخواست می‌کنند، از سوی تیم‌های دیگر رعایت نمی‌شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ارکان قضایی فدراسیون باید خودشان را نشان دهند. از حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی و همینطور کمیته اخلاق می‌خواهیم ورود کنند. اینطور نمی‌شود که از صبح تا شب بیانیه بدهند و اتفاقی نیفتد، اما همین که از طرف استقلال کسی صحبت کند، او را به کمیته انضباطی بکشانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها