|

تبرئه مجیدی از اتهام بزرگ؛ فضای مجازی علیه فرهاد شد!

فرهاد با صحبت‌های خود بعد از بازی با آلومینیم اراک از این تهمت بزرگ کاملا مبری شد.

لینک کوتاه کپی شد

عده‌ای مدعی بودند که نزدیکان فرهاد مجیدی در فضای مجازی و کانال‌ها و صفحات هواداری پول خرج می‌کنند و ... اما فرهاد با صحبت‌های خود بعد از بازی با آلومینیم اراک از این تهمت بزرگ کاملا مبری شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ از ابتدای حضور فرهاد مجیدی در استقلال این شایعه مطرح شده بود که دوستان او در فضای مجازی خرج می‌کنند. شایعه ای که البته هیچ سند و مدرکی برای آن وجود نداشت و کاملا بی اساس بود. مجیدی بعد از بازی این هفته تیمش مقابل آلومینیوم اراک صراحتا به یک خبرنگار گفت که من اصلا کانال‌ها و صفحات هواداری را نگاه نمی‌کنم و کاری با آنها ندارم. او تاکید کرد که طرف در خانه نشسته و برای خودش یک کانال می‌زند و انتقاد می‌کند که طبعا این چیزها اصلا برای من مهم نیست. 

عجیب این که بعد از این صحبت‌های مجیدی، فضای مجازی تا حدی علیه او شد و خیلی‌ها که ادعای استقلالی بودن دارند، شروع به انتقادات غیر فوتبالی از فرهاد کردند. در حالی که اگر این انتقادات فنی و فوتبالی بود هیچ ایرادی نداشت. احتمالا مجیدی به خاطر حرفهایی که زده باید از این به بعد هم منتظر انواع و اقسام حاشیه‌ها از طرف فضای مجازی باشد. چه خودش و چه تیمش.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها