|

سرماخوردگی شدید 4 بازیکن پرسپولیس

قبل از بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور، ۴ شاگرد یحیی گل‌محمدی دچار سرماخوردگی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز ۴ شاگرد یحیی گل‌محمدی دچار سرماخوردگی شده و کادرفنی این تیم را نگران کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پیش از دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور، ابتدا سیامک نعمتی و میلاد سرلک دچار سرماخوردگی و آب‌ریزش بینی شدند.

در ادامه علیرضا ابراهیمی و احسان پهلون گرفتار ویروس سرماخوردگی شده و این موضوع آن هم درآستانه دیدار با تراکتور تبریز نگرانی یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت.

از این جمع دو بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشتند و دو بازیکن دیگر نیمکت‌نشین بودند اما نگرانی یحیی گل محمدی احتمال مبتلا شدن این ۴ بازیکن یا بازیکنان دیگر به کووید-۱۹ بود!

سرمربی پرسپولیس که در گذشته نیز بازیکنانی مثل سعید آقایی و فرشاد فرجی را به همین دلیل از دست داده بود می‌ترسید باز هم همان دردسر را تجربه کند.

بنابراین یحیی گل محمدی به پزشکان تیمش دستور داد از همه بازیکنان و اعضای تیم تست کُرونا گرفته شود. پیش از بازی با تراکتور تبریز تمامی اعضای تیم پرسپولیس تست کُرونا دادند که جواب همه آنها منفی شد تا خیال سرمربی این تیم راحت شود.

سیامک نعمتی و میلاد سرلک طبق برنامه از پیش تعیین شده در ترکیب تیم قرار گرفتند و از قضا اولی یکی از بهترین های این بازی نیز لقب گرفت.

نعمتی درحالی که بازی با تساوی ۱-۱ پیش می‌رفت با یک گل تماشایی برتری تیمش را رقم زد تا باردیگر ارزش‌های خودش را به رُخ بکشد. البته پرسپولیسی‌ها تلاش کردند پیش از بازی با تراکتور هیچ خبری درخصوص سرماخوردگی بازیکنان کلیدی آنها به بیرون درز پیدا نکند و از قضا موفق هم شدند اما پس از پایان این دیدار این خبر علنی شد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها