|

پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتر انگلیس به ستاره برزیلی بارسلونا

شرایط برای کوتینیو بعد از جدایی از لیورپول و انتقال به بارسا آنطور که می‌خواست پیش نرفت تا این بازیکن حالا به دنبال بازگشت به لیگ برتر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

او ترجیح می‌دهد که به جای بازگشت به برزیل، همچنان به حضور در اروپا ادامه دهد و به انگلیس منتقل شود و این در حالی است که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی باشگاهی به بارسا ارائه نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ مدیران بارسا نیز علاقه زیادی به فروش این بازیکن دارند تا علاوه بر دریافت مبلغی در ازای انتقال او به باشگاهی دیگر، مجبور به پرداخت دستمزد سنگینش نیز نباشند.

بارسلونا در حال حاضر با بحران محدودیت پرداخت  دستمزد از سوی لالیگا روبروست و اگر نتواند بازیکنانی مثل کوتینیو را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند شاید نتواند قرارداد فران تورس و دیگر خریدهای مدنظرش را برای بازی در این تیم در نیم فصل دوم 22-2021 به ثبت برساند.

کوتینیو در طول دو فصل تنها 13 بار در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفته و حالا به دنبال جدایی از این تیم و پیوستن به تیمی است که بتواند زمان بیشتری برای حضور در زمین در اختیار داشته باشد.

انگلیس شرایط خوبی برای او فراهم خواهد کرد، چرا که سابقه بازی در این لیگ را دارد و می‌تواند به بازگشت او به دوران اوجش کمک کند.

استون ویلا، اورتون و لیورپول سه تیمی هستند که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارند و احتمالا به زودی مذاکراتی را با او و با مدیران باشگاه بارسا آغاز خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها