|

بررسی کامل نقل و انتقالات بارسلونا؛ بلوگرانا جان می گیرد؟!

فصل بارسلونا تا به امروز یک فاجعه کاملاً مستند بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

آن‌ها در تعطیلات زمستانی در جایگاه هفتم لالیگا بودند و 18 امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین به دست آوردند و همچنین در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا سقوط کردند. اخراج رونالد کومان و آمدن ژاوی خوش بینی را برای باشگاه به ارمغان آورده اما مشکلات مصدومیت مداوم و شیوع اخیر کووید-19 باعث شده تا بارسا در شرایط شکننده ای وارد سال 2022 شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ جذب تابستانی ممفیس دیپای در خط حمله متقاعد کننده نبوده و به نظر نمی‌رسد با سیستم تاکتیکی مورد علاقه ژاوی مطابقت داشته باشد؛ در حالی که سرخیو آگوئرو به دلیل عارضه قلبی بازنشسته شد. لوک دی یونگ بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفته یوسف دمیر، بازیکن قرضی نوجوان در حال جدایی است، در حالی که خرید تابستانی یعنی اریک گارسیا هنوز به دنبال جایی برای استقرار است.

 بنابراین، بارسلونا به شدت به تقویت در هر دو بخش انتهای زمین نیاز دارد، تنها رونالد آرائوخو در دفاع میانی متقاعد کننده است، در حالی که دریافت‌های گل مشکل بزرگی برای کاتالان ها بوده است. از زمان انتصاب ژاوی، کاتالان‌ها با هدف و تمرکز بیشتری بازی کردند، اما همچنان در نیمه‌های دوم مشکل دارند و فرصت‌هایی را که ایجاد می‌کنند از دست می‌دهند.

 خریدهای احتمالی

 

بارسلونا قرارداد فران تورس از منچسترسیتی را با مبلغ 55 میلیون یورو (46 میلیون پوند / 62 میلیون دلار) نهایی کرده است، اما باید پس انداز کند تا بتواند قرارداد این مهاجم همه کاره را ثبت کند! این قرارداد وضعیت مالی نامطمئن باشگاه را مشخص می کند و راهنمای مفیدی را برای پیش بینی اینکه کدام بازیکنان دیگر در ژانویه وارد می شوند، ارائه می دهد. در واقع، واضح است که بارسلونا امیدوار است بازیکنانی را با قراردادهای قرضی کوتاه مدت جذب کند، البته شاید با گزینه ای برای خرید در تابستان. آلوارو موراتا هدفی است که باشگاه آن را تایید کرده، اگرچه بارسلونا برای آوردن مهاجم اسپانیایی دوباره باید خلاقیت به خرج دهد.

 او به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد و اگر باشگاه بتواند برای او جانشینی پیدا کند، حاضر است او را رها کند، اما باشگاه اتلتیکو مادرید نمی خواهد رقیب مستقیمش را با این جدایی تقویت کند. با این حال، ممکن است در مورد مبلغی که اتلتیکو برای آنتوان گریزمان که در حال حاضر به صورت قرضی در واندا متروپولیتانو حضور دارد، به بارسلونا پرداخت کند، امکان مذاکره وجود داشته باشد. موراتا به نوبه خود با معاوضه موافقت کرده و ظاهراً نسبت به دیپای برای ترکیب ژاوی بازیکن بهتری خواهد بود.

قرارداد اکثر بازیکنان دیگر مرتبط با بارسا در پایان فصل تمام می شود. چلسی، سزار آزپیلیکوئتا و آندریاس کریستنسن، بازیکنان خریدهای احتمالی این تیم هستند، اما با توجه به اینکه تیم توماس توخل به شدت تحت تأثیر مصدومیت و کرونا قرار گرفته، بعید است که اجازه خروج زودهنگام به آنها داده شود.  بارسلونا همچنین دنیس زکریا از بوروسیا مونشن گلادباخ را دنبال می کند، اما انتظار نمی رود که او تا تابستان از این تیم جدا شود.

خروجی‌‌های احتمالی

 تعداد بسیار کمی از بازیکنان در ترکیب بارسلونا وجود دارند که با قیمت مناسب فروخته نشوند، اگرچه آنها به طور خاص مشتاق هستند تا از شر بازیکنان خاصی خلاص شوند. ثبت رکورد فیلیپ کوتینیو بزرگترین سنگ آسیاب دور گردن بارسلونا است! دستمزد 20 میلیون یورویی او (17 میلیون پوند / 23 میلیون دلار) کاتالان ها را از نظر مالی عقب می اندازد و ژاوی از او به اندازه کافی استفاده کرده است زیرا به وضوح به این بازیکن برزیلی اعتماد ندارد.  در واقع، کوتینیو اکنون پشت سر جوانان تیم مانند گاوی، نیکو و پدری قرار دارد.

با این حال، به دلیل تقاضاهای هنگفت دستمزد بازیکن سابق لیورپول، پیدا کردن خریدار دشوار است. این باشگاه امیدوار است که نیوکاسل یونایتد به تازگی به او پیشنهاد بازگشت به لیگ برتر را بدهد. ساموئل اومتیتی در قایق مشابهی حضور دارد، اگرچه به نظر می رسد مدافع فرانسوی تمایلی به ترک و شروع مجدد حرفه خود در جای دیگر ندارد. مشکلات مصدومیت او و همچنین دستمزدش به این معناست که باشگاه ها تمایلی به جذب او ندارد. یوسف دمیر که به صورت قرضی از راپید وین به خدمت گرفته شده، در تلاش برای تنظیم آینده خود تمرین نکرده است. پس از یک شروع امیدوارکننده برای زندگی در بارسا، زمان او به پایان رسیده است. ژاوی ایلیا آخوماچ و ایز عبده را به جوانان تیم B ترجیح می دهد.

آمدن دنی آلوز، اگرچه با یک قرارداد کوتاه مدت، ممکن است راه را برای ترک سرجینو دست هموار کند زیرا ژاوی توسط ملی پوش آمریکایی متقاعد نشده است. بین آلوز و اسکار مینگوزا، بارسلونا پوشش کافی در دفاع راست دارد تا دست را ترک کند.

 انتقال قرضی

 از نظر بازیکنان جوان، کاتالان‌ها از نظر تاریخی علاقه خاصی به حضور استعدادهای خود از لاماسیا نداشته‌اند و در حال حاضر با نگرانی‌های زیادی با مصدومیت، علاقه چندانی به حضور در لاماسیا نداشته‌اند.  خط انتقال مستقیم به تیم اول پس از سال ها عدم استفاده، بازسازی شده است. در مورد برخی از بازیکنان، مانند ریکی پویگ، زمانی که به آنها پیشنهاد قرضی داده شده، آنها این پیشنهاد را رد کردند تا تا حد امکان به رویای خود در نیوکمپ نزدیک شوند. با این حال، الکس کولادو، مهاجم جوان، پس از از دست دادن نیم فصل اول که قرارداد با شفیلد یونایتد به پایان رسید و ثبت نام او برای بارسا یا بارسا B خیلی دیر شده بود، موافقت کرد که به صورت قرضی به گرانادا برود.

تمدید قرارداد

 بزرگترین مشکل در بارسلونا قرارداد عثمان دمبله است که در تابستان به پایان می رسد. او با قیمت 147 میلیون یورو (123 میلیون پوند / 167 میلیون دلار)، از جمله پاداش‌ها وارد باشگاه شد، اما تا این لحظه نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مصدومیت ها وینگر فرانسوی را از بازی منظم منصرف کرده و رفتار او، به خصوص در سال های اول حضورش در بارسلونا،  باشگاه را ناامید کرده است. با این وجود، آنها می‌خواهند به او این شانس را بدهند که زیر نظر ژاوی بدرخشد. علاوه بر این، تمدید او همچنین به ثبت قرارداد فران تورس کمک می کند، زیرا استهلاک هزینه انتقال او در سال های بعدی گسترش می یابد. با این حال، همانطور که توسط GOAL گزارش شده، مذاکرات در مورد تمدید در حال حاضر شکست خورده، به این معنی که آینده دمبله روی هواست.

قرارداد سرخی روبرتو نیز در تابستان به پایان می رسد، اما باشگاه متعهد شده که با او قرارداد جدیدی امضا کند، حتی اگر او در حال حاضر در حال نقاهت پس از عمل جراحی است.  آنها امیدوارند که دستمزد او را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، اما قبل از مصدومیت او توافقی حاصل نشد. قرارداد گاوی نیز محل بحث است، زیرا بند فسخ او تنها 50 میلیون یورو (42 میلیون پوند / 57 میلیون دلار) است و بارسلونا پس از درخشش در کانون توجهات، می‌خواهد آن را افزایش دهد و به او دستمزدی متناسب با عملکرد خوبش بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها