|

جنگ بارسلونا و رئال مادرید آغاز شد؛ هالند در لباس آبی اناری یا سفید؟!

رقابت قدیمی رئال مادرید و بارسلونا که چند سالی خبری از آن نبود یک بار دیگر شروع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا در صدر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا یک هدف دارند و آن جذب ارلینگ هالند است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ میزان رقابت این دو تیم در زمین در دوران پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو به اوج رسید و اتفاقاتی در ال‌کلاسیکوها رخ داد که بعضا حتی چندان درست و خوشایند هم نبود اما حالا رقابتی در بیرون از زمین برای جذب ستاره بروسیا دورتموند شکل گرفته است.

این باشگاه آلمانی از هالند خواسته که تا پایان ژانویه تصمیم قطعی‌اش برای آینده را بگیرد و دلیل آنها این است که می‌خواهند برنامه‌یزی برای فصل 23-2022 را آغاز کنند و بدانند که آیا پولی از جدایی او برای هزینه کردن در فصل آینده خواهند داشت یا خیر.

لاپورتا یکی از مذاکره‌کنندگانی است که به خونسردس معروف است. باید به خاطر داشته باشید که او تا به حال دو جلسه با مینو رایولا برگزار کرده و البته نتوانسته در سکوت فران تورس را به خدمت بگیرد، انتقالی که به عقیده بسیاری تمام شده بود.

رئال مادرید و فلورنتینو پرز از شرایط مالی بهتری برخوردار هستند اما همه می‌دانند که هدف اصلی آنها در بازار نقل و انتقالات، جذب کیلیان امباپه است که می‌تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو منتقل شود.

با این حال آنها خواهان جذب هالند در کنار امباپه هستند و هرچند این موضوع را به صورت علنی اعلام نکرده‌اند اما به وضوح مشخص است که در حال رصد کردن شرایط هستند.

لاپورتا در حال حاضر با شیوه‌ای آرام اما هوشمندانه در حرکت است چون می‌داند باشگاهش فرصت زیادی در اختیار ندارد. آنها باید هرچه سریع‌تر صدمه جدایی لیونل مسی در سال 2021 را جبران کنند.

اما لاپورتا از این موضوع هم خبر دارد که رئال مادرید از بسیاری جهات از بارسا جلوتر است و این موضوع در زمین بازی نیز به چشم می‌آید، چرا که رئال مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لالیگای این فصل به حساب می‌آید.

این برتری رقیب باعث شده که تکاپوی بسیاری در سطح مدیریتی بارسلونا به وجود بیاید. حضور امباپه، وینیسیوس جونیور و هالند در خط حمله رئال به این معناست که آنها  سلطه کاملی حداقل در یک دهه آینده خواهند داشت و لاپورتا نمی‌تواند اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را بدهد. او می‌داند که این شکستی سنگین خواهد بود.

فلورنتینو پرز در تلاش است تا اجازه ندهد باشگاهش وارد رقابتی با ارائه پیشنهادهای بالاتر متوالی برای هالند شود اما حالا می‌داند که زمان عمل فرارسیده، چرا که شاهد جدیت لاپورتا در این زمینه است.

باید به خاطر داشته باشیم که پرز همچنان هراس شکست در زمینه جذب نیمار از سانتوس را در وجود دارد، رقابتی که در نهایت با انتقال این بازیکن برزیلی به بارسلونا به پایان رسید. او دوست ندارد چنین اتفاقی دوباره تکرار شود.

رئال نیازی به فروش بازیکن برای تامین بودجه خرید هالند ندارد و اتمام قرارداد بازیکنانی چون گرت بیل، ایسکو و مارسلونا بخش قابل توجهی از محدودیت دستمزدهای آنها را نیز از بین می‌برد تا بتوانند پیشنهاد خوبی به این بازیکن نروژی ارائه کنند.

یکی از برندگان اصلی رقابت بر سر جذب ارلینگ هالند، خاویر تباس است که ریاست لالیگا را به عهده دارد و بی‌صبرانه در انتظار بازگشت ستاره‌ها به این لیگ است. او می‌داند که اگر بارسلونا قصد جذب هالند را داشته باشد باید قرارداد سی وی سی را بپذیرد. او پیش از این گفت:« امیدوارم امباپه و هالند در نهایت به رئال مادرید یا هر تیم اسپانیایی دیگری ملحق شوند.»

تباس درباره شرایط این دو باشگاه برای جذب هالند اظهار داشت:« رئال مادرید ظرفیت انجام این کار را دارد چون مدیریتی خوبی انجام داده و می‌تواند اگر بخواهد هردوی آنها را جذب کند. جذب هالند در تابستان برای بارسلونا بسیار پیچیده خواهد بود. آنها باید ضررهایی را جبران کنند و محدودیت پرداخت دستمزد دارند و باید کارهای بسیاری در این زمینه انجام دهند. قبول قرارداد سی وی سی مطمئنا به آنها کمک خواهد کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها