|

پیشکسوت آبی ها: استقلال بد یا خوب صدرنشین است!

علیرضا اکبرپور مهاجم پیشین استقلال درخصوص شرایط آبی پوشان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا اکبرپور در خصوص عملکرد استقلال در مقابل آلومینیوم اراک و اینکه خیلی از کارشناسان معتقدند شاگردان فرهاد مجیدی فتوتبال خوبی ارائه نمی‌کنند به فارس گفت:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ استقلال تیم بزرگی است و در اینکه باید خوب بازی کند و به شکلی به مصاف رقبا برود که همه از آن بترسند شکی نیست، ولی از این‌طرف آبی‌پوشان در صدر جدول هستند و امتیازات خوبی کسب کردند، ضمن آنکه هنوز باختی در کارنامه ندارند و کمترین گل خورده را ثبت کرده‌اند.

اکبرپور افزود:

اگر از آن‌سو انتقاد می‌شود، این طرف قضیه را هم نباید فراموش کرد. یک جایی باید انتقاد کرد و یک جای دیگر هم حمایت. بارها شاهد بودیم تیم‌های بزرگ بد بازی می‌کنند و می‌برند. مهم این است که استقلال امتیازات را به خوبی جمع کرده و ان‌شاءالله در آینده روان‌تر هم بازی می‌کند.

مهاجم اسبق استقلال با اعلام این مطلب که به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، گفت:

به قهرمان نیم‌فصل مسابقات جام نمی‌دهند ولی خیلی مهم است که در پایان نیم‌فصل یک تیم قهرمان شود. این موضوع باعث می‌شود تیم با روحیه بالا و با انگیزه بهتری مسابقات نیم‌فصل دوم را شروع کند.

اکبرپور در خصوص اینکه تا پایان نیم فصل 2 بازی باقی مانده و  بازی‌های پرسپولیس آسان تر از استقلال است گفت:

اگر در فوتبال هر بازی را دست‌کم بگیرید دچار چالش می‌شوید. استقلال مقابل نود ارومیه همین کار را کرد و به مشکل خورد. دو بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده و نباید گفت دو بازی پیش‌رو برای استقلال سخت است یا برای پرسپولیس آسان. همان تیم‌های ته جدول می‌خواهند خودشان را بالا بکشند و شرایط برای پرسپولیس هم در دو دیدار آینده سخت است.

اکبرپور در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال امسال می‌تواند مانع ششمین قهرمانی پی‌درپی پرسپولیس شود یا خیر، گفت:

استقلال در صدر جدول است ولی متأسفانه من در محافل فوتبالی، نشریات، رسانه‌ها و حتی فضای مجازی می‌بینم که یک عده طوری صحبت می‌کنند که ظاهرا این تیم در قعر جدول است. اینها حاشیه‌های خودساخته است که معمولاً تیم‌های بزرگ با آن مواجه می‌شوند. این حواشی نباید به تیم رخنه کند و اتحاد هوادار و پیشکسوت و اعضای تیم نباید به هم بخورد.

بازیکن اسبق استقلال افزود:

تمام تیم‌ها یک تیم داخلی و یک تیم بیرونی دارند و سعی می‌کنند از طریق فضای مجازی به تیم‌های دیگر ضربه بزنند. استقلال باید این موضوع را مدیریت کند. هم کادر فنی و هم بازیکنان و هم مدیریت باید زرنگ باشند و اجازه ندهند حاشیه به تیم‌شان رخنه کند. بد یا خوب استقلال در صدر جدول است و بازی آسان هم وجود ندارد. اگر بازیکنان فکر کنند یک هفته امتیاز از دست بدهند در هفته‌های بعد می‌شود جبران کرد، کار برای این تیم تمام است.

اکبرپور افزود:

اینکه یک عده بگویند تیم بد بازی کرد و خوب نبود، تیم را دچار چالش می‌کند. اما باید پذیرفت که در هفته سیزدهم استقلال صدرنشین است. من هم قبول دارم استقلال در برخی از بازی‌ها آنطور باید و شاید بازی نکرده، ولی دلیل نمی‌شود بگوییم این تیم خوب نیست.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها