|

بحران در منچستریونایتد؛ 11 بازیکن می خواهند از تیم جدا شوند!

بحران به وجود آمده در تیم منچستریونایتد در این فصل ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رالف رانگنیک در تلاش است تا بتواند اتحاد لازم را به رختکن منچستریونایتد برگرداند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گفته می‌شود باندها و گروه‌های جداگانه‌ای در رختکن یونایتد شکل گرفته و حالا رانگنیک با همان معضل و شرایطی روبرست که منجر به اخراج اوله گونار سولسشر از نیمکت این تیم شد.

یکی از منابع نزدیک به این تیم مدعی شده که در حال حاضر 11 بازیکن خواهان ترک اولدترافورد در پایان فصل جاری هستند.

بسیاری از بازیکنانی که در دوران حضور سولسشر نیمکت نشین شده بودند، در حال حاضر تحت هدایت رانگنیک نیز با مشکلی مشابه روبر هستند و این بخش مهمی از درگیری‌های ایجاد شده در این تیم است.

بسیاری از بازیکنان از مربیگری رانگنیک چندان راضی نیستند و تحت تاثیر تاکتیک‌های این مربی آلمانی قرار نگرفته‌اند.

یکی از دلایل دیگر تزلزل جایگاه این مربی این است که همه می‌دانند او به صورت موقت هدایت این تیم را به عهده دارد و پس از پایان فصل نیمکت یونایتد را ترک خواهد کرد.

این منبع به میرر گفت:« هیچ چیز خوب نیست. جو تیم واقعا بد است و به نظر می‌رسد که مشکلات بزرگی پیش روی یونایتد قرار داشته باشد.»

جسی لینگارد، دونی فن ده بیک، اریک بایی و دین هندریسون جز بازیکنانی هستند که قصد جدایی از این تیم را دارند چون امیدشان به حضور در زمین تحت هدایت رانگنیک را نیز از دست رفته می‌بینند.

پیش از این بسیاری معتقد بودند که سولسشر بازیکنان محبوب خودش را دارد و هر اتفاقی رخ دهد از همان بازیکنان استفاده می‌کند و حالا رانگنیک نیز با مشکلی مشابه روبرو شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها