|

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به صحبت های رییس کمیته استیناف

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که اعتراض این تیم به روند دادرسی پرونده بازیکن گل‌گهر قانونی است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات اخیر اعضای کمیته‌های استیناف و انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به اعتراض باشگاه پرسپولیس به پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر اظهار داشت: این صحبت‌ها و استفاده از الفاظ زشت و سخیف، توهین و اهانت به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش است. واقعا آدم از رو به رو شدن با این نوع ادبیات برخی مسئولان فوتبال متاسف می‌شود. ما در نامه‌ای به عزیز‌ی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به اینگونه اظهارنظرها و ادبیات اعضای کمیته استیناف و انضباطی اعلام کردیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی در گفتگو با فارس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از حق ضایع‌شده‌اش در پرونده بازیکن گل‌گهر دفاع کرد و حق طبیعی پرسپولیس است که بخواهد هرچه سریع‌تر هم تکلیف این پرونده مشخص شود و هم به رای صادر شده اعتراض کند. حق پرسپولیس در این پرونده ضایع شده و بارها گفته‌ایم از این رای و بخشیدن سه امتیاز به تیم‌های دیگر، بیش‌ترین ضرر را تیم ما دیده و باید طبق قوانین، مقررات و آئین نامه‌های فدراسیون فوتبال به این حکم اعتراض کنیم اما نمی‌دانیم چرا اعتراض به حق پرسپولیس تا این اندازه به آقایان برخورده است که در پاسخ دادن به پرسپولیس مسابقه مصاحبه گذاشته‌اند و مدام در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها حضور دارند. برخوردن این اعتراض به آقایان واقعا برای ما جای سوال دارد. مگر اعتراض جرم است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درخواست طبیعی و به حقی داشته و خواستیم تکلیف پرونده بازیکن گل‌گهر هرچه سریع‌تر مشخص و تکلیف جدول لیگ هم روشن شود. این همه هجمه و مصاحبه با ادبیات نادرست، برای ما جای سوال دارد. در بند ۲ ماده ۱۷ مقررات انضباطی فوتبال آمده است که اشخاص حقیقی، حقوقی و فدراسیون فوتبال در صورتی که اثر رسیدگی مستقیم یا غیرمستقیم متوجه آنها باشد، ممکن است به عنوان ذی نفع راسا توسط رکن قضایی یا بنابر درخواست خودشان به دادرسی وارد شوند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها