|

درخواست کاپیتان پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی

سیدجلال حسینی یک فوتبالیست حرفه‌ای است که در همه‌ی این سال‌ها این موضوع را به اثبات رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان پرسپولیس بین دو نیمه بازی با تراکتور تبریز تعویض شد و جای خودش را به فرشاد فرجی داد. آن لحظه خیلی‌ها متوجه دلیل این تعویض نشدند و شاید پیش خود فکر کردند بیرون کشیدن سیدجلال حسینی یک تعویض تاکتیکی از سوی یحیی گل محمدی بوده است که خواسته نیرویی جوان‌تر را به زمین بفرستد، اما این چنین نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ شاید جالب‌تر باشد بدانید در بین دو نیمه بازی با تراکتور تبریز، سیدجلال حسینی از یحیی گل محمدی درخواست می‌کند او را تعویض کند! کاپیتان به سرمربی تیمش می‌گوید: «زانویم یک مقدار درد می‌کند و ممکن است در نیمه دوم بیشتر شود. آن گاه باید یک تعویض خود را بسوزانید یا اینکه تیم لطمه بخورد. لطفا من را تعویض کنید!»

شاید هرکس دیگری جای سیدجلال حسینی بود نیمه دوم به زمین می‌رفت و بعد از دقایقی پایش خودش را می‌گرفت تا بینندگان تلویزیونی و هواداران پرسپولیس متوجه مصدومیت و دلیل تعویض او شوند، اما سیدجلال یک حرفه‌ای است. کاپیتان پرسپولیس نیازی ندارد که دلیل تعویض خود را مصدومیت عنوان کند یا اینکه بخواهد برای طرفداران تیمش فیلم بازی کند.

بازیکنان بسیاری را سراغ داریم که مصدومیت خود را از کادرفنی و مربیان مخفی نگه می‌دارند تا چند دقیقه بیشتر بازی کنند. به زمین می‌روند و با نشان دادن درد و رنج با رفتاری تصنعی از زمین خارج می‌شوند، ولی سیدجلال حسینی که می‌داند تعویض در دقیقه ۴۶ ممکن است چقدر برای او بد باشد خودش درخواست می‌کند تا تعویض شود!

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها