|

حواشی عجیب و غریب رسول پناه و پرسپولیس ادامه دارد!

رسول پناه مدیرعامل پیشین پرسپولیس به دنبال تادیه پولی است که ادعا می‌کند آن را به باشگاه پرسپولیس قرض داده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس همانند استقلال در سال های گذشته مدیران مختلفی را به خود دیده؛ افرادی که به دلایل مختلف این صندلی را ترک کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این بین یکی از جنجالی ترین ها مهدی رسول پناه سرپرست و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که در دوران کوتاه مدتش در این باشگاه اوقات پر سر و صدا و پر تنشی را تجربه کرد. از او بعد از جدایی از پرسپولیس خبر چندانی نبوده جز اینکه یک بار قصد داشته در یک برنامه تلویزیونی به مناظره با یحیی گل‌محمدی بپردازد و احتمالا سرمربی پرسپولیس را به نکاتی محکوم کند.

با این حال او چند هفته پیش در برنامه شب های فوتبالی حضور پیدا کرد اما حاضر نشد صحبتی علیه کادرفنی پرسپولیس انجام بدهد. با این حال او شکایتی را تسلیم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال کرده تا مبلغی را که ادعا می‌کند به باشگاه پرسپولیس قرض داده، پس بگیرد.

این شکایت مورد رسیدگی کمیته تعیین وضعیت قرار گرفته و آنها از رای دادن درباره این موضوع سلب مسئولیت کرده‌اند. امروز روابط عمومی فدراسیون را انتشار خبری کوتاه در این باره نوشت: رسول پناه به دریافت ۲/۴ میلیارد تومان پولی است که به باشگاه پرسپولیس داده و همچنین خسارت تاخیر پرسپولیس در برگرداندن این مبلغ را طلب کرده است.

از این مبلغ دو میلیارد و دویست و شانزده میلیون تومان مبلغیست که کمیته تعیین وضعیت از رای دادن درباره آن شانه خالی کرده و فعلا پرسپولیس را تنها به پرداخت ۶۲ میلیون تومان جریمه محکوم کرده است. بنابراین رسول پناه این دعوی از ابتدا به کمیته استیناف و در صورت عدم وصول رای مورد نظر به دادگاه های عمومی خواهد برد.

پس به احتمال زیاد پرسپولیس باید در انتظار یک جریمه بیش از دو میلیارد تومانی دیگر نیز باشد؛ یک حکم احتمالی تازه علاوه بر همه مخارج جاری و پرونده های بازی که با منابع درآمدی این باشگاه تناسب خاصی ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها