|

بایرن مونیخ در فکر جذب ستاره بارسلونا

بنابر ادعای اکیپ عثمان دمبله اصلی‌ترین گزینه جانشینی کینگزلی کومان در بایرن مونیخ شود.

لینک کوتاه کپی شد

کینگزلی کومان تا تابستان 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حکایت از آن داشته که مذاکرات بین ستاره فرانسوی و باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. در واقع گفته می شود که کومان خواهان دریافت حقوقی شده که بایرن با پرداخت آن اصلا موافق نیست و همین موضوع وینگر فرانسوی را در آستانه ترک مونیخ قرار داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از طرف دیگر به نظر می رسد که باشگاه بایرن‌مونیخ ترجیح می دهد کومان را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال 2023 جلوگیری کند. با این حال قطعاً در صورت جدایی کومان از بایرن مونیخ آنها به دنبال جذب یک جانشین مناسب برای او خواهند رفت و در این بین از چند بازیکن به عنوان گزینه‌های باواریایی‌ها نام برده شده است.

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ عثمان دمبله را بهترین گزینه برای جانشینی کینگزلی کومان می داند. ستاره فرانسوی بارسلونا آخرین ماه‌های حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند و با وجود ابراز علاقه این باشگاه و البته ژاوی هرناندز برای ماندگار شدن او، به نظر می‌رسد که رقم خوردن این اتفاق بسیار پیچیده شده است. در همین حال باشگاه بایرن مونیخ نیز می خواهد از این فرصت استفاده کرده و در تابستان دمبله را به شکل رایگان جذب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها