|

پیشنهاد 3 میلیون پوندی برای ستاره استقلالی!

تیم شباب الاهلی امارات با گلزنی مهدی قایدی توانست عجمان را شکست دهد و به جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی امارات برسد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه سلتیک اسکاتلند رقم پیشنهادی خود را بالاتر برده و حاضر است برای خرید دائمی مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی ۳ میلیون پوند هزینه کند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ پیش از این نیز نشریه MSN اعلام کرده بود باشگاه فوتبال سلتیک اسکاتلند که در این فصل عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشته و در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نیز شروع ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است و به همین خاطر خیلی زود در مرحله پلی آف حذف شد، اکنون به دنبال جذب مهدی قایدی است.

این بازیکن ۲۲ ساله که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

آنژه پوستج اوغلو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال استرالیا و فعلی سلتیک به دنبال تقویت خود برای ادامه فصل است و به همین خاطر روی مهدی قایدی دست گذاشته و خواهان جذب این بازیکن شده است.

البته نکته اینجاست که شباب الاهلی نیاز مالی نداشته و با توجه به درخشش اخیر مهدی قایدی بعید است به خاطر پول رضایتنامه قطعی ستاره ایرانی خود را برای باشگاه اسکاتلندی صادر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها