|

پیشنهاد 300 میلیون یورویی برای جذب ارلینگ هالند!

پاری سن ژرمن می خواهد به جمع مشتریان هالند، ستاره نروژی دورتموند، اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در تدارک پیشنهادی قابل توجه برای جذب هالند در ماه‌های پیش رو هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن نروژی قصد ندارد در پایان فصل به حضورش در دورتموند ادامه دهد و به نظر می‌رسد که حالا پی اس جی نیز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده است.

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که این باشگاه فرانسوی در تدارک پیشنهادی 300 میلیون یورویی است تا بتواند این بازیکن و اطرافیانش را برای حضور در پایتخت فرانسه متقاعد کند. آنها قصد دارند تمام تلاششان را برای جذب او به کار بگیرند.

با این حال بیلد معتقد است که رئال مادرید همچنان گزینه اصلی برای جذب هالند به حساب می‌آید اما ارائه پیشنهاد 300 میلیون یورویی برای پرداخت دستمزد، مبلغ انتقال و کمیسیون مینو رایولا ممکن است نظر این بازیکن 21 ساله را تغییر دهد.

واتسکه، نایب رییس باشگاه دورتموند، دربار شرایط هالند به اشپیگل گفت:« او در ماه ژانویه از دورتموند جدا نخواهد شد. امکان ندارد. چه کسی حاضر است بهترین مهاجم اروپا را در طول پنجره زمستانی بفروشد، آن هم وقتی مجبور به انجام چنین کاری نیست؟ فروش او در سال آینده؟ البته که حفظ او کار دشواری است. ما می‌خواهیم او را حفظ کنیم و برای این کار تلاش هم خواهیم کرد.»

هالند برای تعطیلات کریسمس و سال نو به ماریبای اسپانیا رفته بود و در پاسخ به سوال طرفدارانی که در آنجا با آنها روبر شده بود گفت که قصد دارد سال آینده در این کشور به میدان برود.

با این حال سرنوشت این بازیکن تا حد زیادی به سرنوشت کیلیان امباپه بستگی دارد. اگر انتقال امباپه به رئال مادرید در تابستان سال آینده قطعی شود، پی اس جی بدون شک با تمام توان برای جذب هالند دست به کار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها