|

ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد خوزستان امروز 18 دی

سپاهان از ساعت 17 در بازی حساس به دیدار فولادخوزستان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال سپاهان پس از تحمل سه شکست عجیب و غیرمنتظره برابر استقلال، پیکان و پرسپولیس که در فاصله هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر تجربه کرد، توانست بالاخره به روند پیروزی برگردد و پدیده مشهد را در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با ارائه یک بازی تمام هجومی با دو گل فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو مغلوب کرد تا حالا با روحیه خوبی گام به هفته چهاردهم و دیدار برابر فولاد خوزستان بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهم ترین تغییر نویدکیا در دیدار هفته گذشته نیمکت نشین کردن شهریار مغانلو و بازگشت به سیستم گذشته اش بود و به نظر می رسد این تصمیم با تغییری در چینش نفرات ادامه پیدا کند و شاید اینبار این سجاد شهباززاده باشد که کارش را از روی نیمکت آغاز کند تا شهریار مغانلو بتواند از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

در سایر مناطق زمین با توجه به عملکرد خوبی که بازیکنان این تیم در بازی هفته گذشته داشته اند، به نظر نمی رسد شاهد تغییری چشم گیری باشیم و با این وصف ترکیب طلایی پوشان اصفهانی در مصاف با فولادخوزستان که سه امتیاز آن برای محرم نویدکیا بسیار اهمیت دارد، به شرح زیر خواهد بود.

کریستوفر کنت – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

در بخش دفاعی عزت پورقاز در دو دیدار اخیر تیمش غایب بوده و به نظر می رسد در این مسابقه هم بار دیگر محرم نویدکیا به نژادمهدی برای قرار گرفتن در کنار گولسیانی اعتماد کند؛ مدافع گرجستانی تیم که نمایش خوبی در مصاف با پدیده داشت و حالا به رهبر خط دفاعی تیم تبدیل شده است.

دیدار دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان که با حذف استقلال و پرسپولیس دو نماینده آسیایی فوتبال ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز به شمار می روند، از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم می روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها