|

مسیر نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس تغییر کرد!

با حذف سرخابی ها از آسیا، مسیر نقل و انتقالاتی دو تیم کاملا تغییر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی ها بخشی از استراتژی خود را در نقل و انتقالات نیم فصل به حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا معطوف کرده بودند و قصد داشتند با جذب بازیکنان مورد نظر خود هم برای مسابقات داخلی و هم برای مسابقات خارجی تقویت شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ نتیجه ضعیف پرسپولیس و استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا زنگ خطری بود که سرخابی ها هم باید مجهز شوند و به همین دلیل گل محمدی و مجیدی در تکاپو برای تجهیز تیم برای لیگ قهرمانان آسیا بودند. مجیدی حرف از جذب دو بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی می زد و گل محمدی هم به دنبال تقویت تیم در خط هافبک و حمله بود و چند بازیکن را مدنظر داشت.

حالا که سرخابی ها از آسیا حذف شدند احتمال دارد بخشی از استراتژی این دو مربی تغییر کند. مثلا بحث جذب بازیکن خارجی منتفی شده و این دو تیم به فکر تقویت تیم با بازیکنان داخلی باشند. در هر صورت حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های این دو تیم را فشرده تر می کرد و هم با توجه به سطح بالای این رقابت ها نیاز بود تا برخی پست ها با بازیکنان با کیفیت تقویت شود و با حذف این دو تیم دیگر نیازی به این کار نیست .

هنوز پرسپولیس و استقلال لیگ برتر و جام حذفی را دارند. قهرمانی درلیگ برتر برای هر دو تیم حائز اهمیت است، پرسپولیس به دنبال کسب ششمین قهرمانی پیاپی و استقلال به دنبال پاره کردن نوار قهرمانی های رقیب است و در این راستا هر دو تیم به تقویت تیم خود فکر می کنند. شایعه جذب بیرانوند، پیام نیازمند، محمد محبی و رامین رضاییان در پرسپولیس مطرح شده و جذب هافبک و مهاجم هم در دستور گل محمدی هست.

مجیدی نیز تاکید داشت که در نیم فصل دوم بازیکن خارجی با کیفیت می گیرد و حالا باید دید این دو تیم با حذف از لیگ قهرمانان آسیا تا چه اندازه به تقویت تیم خود می پردازند و آیا گل محمدی و مجیدی حاضرند قید ریخت و پاش را بزنند یا نه؟

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها