|

خلاصه بازی پرسپولیس-پدیده شنبه 18 دی، هفته چهاردهم لیگ برتر

در روزی که پرسپولیس نمایش نامطلوبی را برابر شهرخودرو ارائه کرد، حریف مشهدی موفق شد چهارمین امتیاز فصل را از مدافع عنوان قهرمانی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

رسپولیس بازی مقابل شهرخودرو را با نمایش هجومی و موقعیت سازی آغاز کرد اما مهاجمان این تیم چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادند که شاید بهترینش توسط عیسی آل کثیری از دست رفت که به جای توپ، سایه اش را زد و تیمش را از گلزنی در دقایق نخست ناکام گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال ارسال نه چندان خوب ترابی با ضربه سر اشتباهی زائر بازیکن شهرخودرو، گل اول را به نام پرسپولیس زد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در موقعیت پیروزی و رسیدن به صدر جدول قرار بگیرند. بعد از این گل و در آخرین دقایق نیمه اول بود که عیسی آل کثیر روی بازیکن شهرخودرو خطا کرد و همین توپ با ارسال صادقی و ضربه سر احسان حسینی که به نظر با وحید امیری برخورد داشت، وارد دروازه پرسپولیس شد.

نیمه اول با همین نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در حالی که انتظار می‌رفت در نیمه دوم شدت حملات پرسپولیس برابر تیم قعرنشین جدول بیشتر شود اما شاگردان گل‌محمدی در حالی که شادابی چندانی را در نمایش خود نشان نداده بود، به همین شکل نیمه دوم را سپری کردند.

سیامک نعمتی یک موقعیت مطلوب در آخرین دقایق داشت که تعلل او باعث شد تا نتواند ضربه را بزند. نکته جالب اینکه مهدی عبدی با مصدومیت آل کثیر فرصت بازی پیدا کرد اما او که امید زیادی از سوی هواداران تیم را متوجه خود می‌دید، اثر چندانی روی بازی نداشت.

با این نتیجه پرسپولیس در آستانه پایان نیم فصل اول، فرصت بسیار خوب برای صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل را از دست داد و از آن سو شهرخودرو با کسب یک امتیاز ارزشمند، به معجزه امیدوار شد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری

سرمربی: داوود سیدعباسی

شرح گل:

شهرخودرو 0 - پرسپولیس 1 (گل به خودی مسعود زائر - دقیقه 31): ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مسعود زائر به پشت همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت.

شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1 (احسان حسینی - دقیقه 44): خطای عیسی آل کثیر یک موقعیت مطلوب را در اختیار بازیکنان شهرخودرو قرار داد. ارسال صادق صادقی روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی همراه شد تا شهرخودرو بازی را به تساوی بکشاند.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها