|

پدیده 1-1 پرسپولیس؛ قعرنشین ترمز پرسپولیس را کشید

پرسپولیس و پدیده

پرسپولیس از ساعت 15 مهمان پدیده بود پرسپولیس‌ها این هفته از رقابت‌های لیگ برتر را با توقف مقابل قعرنشین به پایان رساندند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امروز برگزار شد. پرسپولیس که در هفته‌های گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده بود و به یک‌ قدمی صدرجدول رسیده بود، از ساعت 15 میهمان تیم قعرنشین جدول رده‌بندی پدیده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، این تیم میهمان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 31 به گل رسید. در این دقیقه ضربه ایستگاهی مهدی ترابی را مسعود زائرکاظمینی به اشتباه با ضربه سر به گل اول تیم میهمان تبدیل کرد. پدیده نگذاشت برتری پرسپولیس‌ها در نیمه اول حفظ شود و در دقیقه 45 این‌بار نوبت به وحید امیری بود که گل‌به‌خودی بزند. بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس، در این دقیقه ضربه ایستگاهی پدیده‌ای‌ها بعد از برخورد به امیری تبدیل به گل تساوی شد. در نیمه دوم هم حملات پرسپولیسی‌ها گلی را به همراه نداشت تا دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دهند.

تساوی مقابل قعرنشین برای پرسپولیسی‌ها دور از انتظار بود. سرخپوشان برای سومین فصل پیاپی در مشهد نتوانستند از سد پدیده بگذرند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از این تساوی خارج از خانه در بازی هفته پایانی نیم فصل اول پذیرای فجرسپاسی هستند. پدیده‌‌ای‌ها هم بعد از این تساوی خوب مقابل پرسپولیس مدعی همچنان با 4 امتیاز در قعرجدول هستند و روز پنجشنبه به مصاف فولاد در اهواز می‌روند. 

صعود دو پله‌ای نساجی

نساجی دراولین بازی این هفته از ساعت 14 در مشهد به مصاف ذوب‌آهن رفت. شاگردان ساکت الهامی که بازی‌های خانگی خود را در شهرهای دیگر برگزار می‌کنند، موفق شدند با یک گل از سد ذوب‌آهن بگذرند. تک گل نساجی در این بازی را ایوب کلانتری در دقیقه 47 به ثمر رساند. 

نساجی با این برتری با دو پله صعود به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کردند. نساجی در بازی پایانی نیم فصل اول روز پنجشنبه میهمان تراکتور است. ذوب‌آهن هم بعد از این شکست در بازی هفته بعدی در روز پنجشنبه پذیرای گل‌گهر سیرجان است. 

تساوی بی فایده در شیراز

فجرسپاسی و تراکتور که در رقابت‌های این فصل نتایج خوبی نگرفته‌اند، از ساعت 15 در شیراز به مصاف هم رفتند. در این بازی ابتدا تیم میزان به گل رسید. حسین مهربان در دقیقه 63 تیم میزبان را پیش انداخت. تراکتوری‌ها که در سه بازی گذشته خود متحمل شکست شده بودند، در دقیقه 77 توسط رضا دهقانی به گل تساوی رسیدند تا نتیجه‌ی بی فایده‌ای برای دو تیم در این بازی رقم بخورد. 

دو تیم با تساوی در این بازی 12 امتیازی شدند و در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. فجر دربازی هفته بعدی خود روز پنجشنبه میهمان پرسپولیس است. تراکتور هم همان روز پذیرای نساجی است. 

برد خانگی برای شاگردان قلعه‌نویی

گل‌گهر سیرجان که حواشی عجیب و غریبی در هفته‌های گذشته داشته و نتایج سه بازی این تیم 3 بر صفر شده است، از ساعت 15 به مصاف هوادار رفت و موفق شد با گل دقیقه 15 امین پورعلی میهمان خود را شکست دهد. گل‌گهر با این برتری 20 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این تیم در بازی هفته بعدی خود روز پنجشنبه به مصاف ذوب‌آهن در اصفهان می‌رود. هوادار هم نیم فصل اول را با بازی مقابل صنعت نفت در آبادان به پایان می‌رساند. 

آلومینیوم و پیکان هم در تهران به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم به تساوی 1-1 انجامید. علیرضا کوشکی در دقیقه 31 برای پیکان گلزنی کرد امیر نوری در دقیقه 76 بازی را برای آلومینیوم به تساوی کشاند. پیکان در بازی هفته بعدی خود روز پنجشنبه میهمان مس رفسنجان است. آلومینیوم هم به مصاف سپاهان در اراک می‌رود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها