|

دست یحیی گل محمدی رو شده است؛ تعویض های تکراری!

یکی از تعویض های تکراری پرسپولیس، بیرون کشیدن شیری از زمین و تغییر پست سیامک نعمتی به سمت راست خط دفاعی است.

لینک کوتاه کپی شد

این تعویض تکراری ما را به یاد شوخی های علیرضا منصوریان می اندازد که زمانی به شوخی می گفت: در بازی های تیم ملی وقتی به دقیقه ۶۰ می رسیدیم خودم لب خط می آمدم تا توسط حاجی مایلی کهن تعویض شوم و...

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این درحالیست که در آن تیم ملی یا همین پرسپولیس هم بازیکنانی حضور دارند که تحت هر شرایطی فیکس هستند و در ترکیب اصلی بازی می کنند.

هیچ بازیکنی هرگز نمی‌خواهد دروازه تیم خود را باز کند، اما یکی از عذاب آورترین اتفاقات برای یک بازیکن، گشودن دروازه تیم خودی است.

بدترین ماجرای گل به خودی، مربوط به سال ۱۹۹۵ است که استان فن دن بویز بازیکن تیم جرمینال ارکن در یک مسابقه ۳ بار دروازه تیم خود را باز کرد. هت تریک او در آن بازی، باعث شد تیمش برابر اندرلخت ۳ بر ۲ شکست بخورد.

وحید امیری هم از این قاعده مستثنی نیست. هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از ستاره های تیم ملی و پرسپولیس در سالجاری بوده است.

برکسی پوشیده نیست در تمام این ۱۴ هفته گذشته از لیگ برتر عملکرد خوب و مؤثری داشته است منهای یک بازی؛ پدیده مشهد!

شماره ۱۹ خوش اخلاق، تکنیکی و دوست داشتنی پرسپولیس در دیدار با پدیده مشهد یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی را در شرایط تک به تک با سعید جلالی دروازه بان حریف به اوت زد و از دست داد.

همچنین او در دقیقه ۴۵ با گل به خودی دروازه پرسپولیس را باز کرد اما کدام بازیکن را سراغ دارید که روز بد نداشته باشد؟

شنبه روز بدی برای ستاره تیم ملی و پرسپولیس بود اما پرسش اینجاست؛ چرا وحید امیری در روز بد خودش تعویض نشد؟

شاید عنوان شود امید عالیشاه و علی شجاعی چپ پا مصدوم بودند و دست یحیی گل محمدی روی نیمکت خالی بوده است اما این حرف درست و توجیه خوبی نیست.

احسان پهلوان هافبک با تجربه پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشسته و مترصد فرصتی بود تا خودش را مقابل تیم شهرش مشهد نشان دهد ولی این فرصت به این بازیکن داده نشد و...

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه عیب بزرگ گل محمدی عدم ریسک پذیری است ، یکی مثل کالدرون پیدا میشه یک بازیکن جوان را در دربی بازی میده ، و همون جوون ناشناس گل پیروزی را میزند ولی این آقا حاضر نیست از جوونهای ناشناس تیمش که حتما لیاقت بودن در پرسپولیس را داشتند را بازی بده و بخاطر همین در پرسپولیس هم مثل ذوب آهن و پدیده و تراکتور خیلی زود به بن بست میخوره.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها