|

استقلال فرهاد بهترین در همه چیز؛ آسمان لیگ فعلا آبی است!

آبی‌پوشان پایتخت دیروز توانستند با نتیجه سه بر دو برابر مس رفسنجان به پیروزی برسند.

لینک کوتاه کپی شد

این برد فاصله استقلال را با پرسپولیس بیشتر کرد و تا حد زیادی قهرمانی آبی‌پوشان را در نیم فصل لیگ برتر قطعی کرد، استقلالی‌ها در زمان نقل و انتقالات زمستانی لیگ فرصت این را خواهند داشت تا با برطرف کردن نواقص و نقاط ضعف خود با قدرت بیشتر طلسم قهرمان نشدن هایشان را در لیگ برتر بشکنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ استقلال علیرغم دریافت دو گل در دیدار امروز توانست برترین خط دفاعی لیگ برتر با پنج گل خورده در اختیار بگیرد. آبی‌پوشان همچنین با سه گل زده در بازی امروز در کنار مس رفسنجان با ۲۱ گل زده صاحب برترین خطه حمله لیگ هستند.

اتفاق مثبت دیگر برای استقلالی‌ها در این بازی گلزنی امین قاسمی نژاد است، قاسمی نژاد که با سرو صدای بسیار در شروع فصل به استقلال پیوست تا اینجای کار چندان عملکرد خوبی از خود نشان نداده و همین امر باعث شده تا وی یکی از گزینه های خروج از جمع آبی پوشان باشد، اما شاید گل وی در بازی امروز باعث شود فرهاد مجیدی فرصتی دیگر به این مهاجم برای اثبات خود در استقلال بدهد.

شاگردان فرهاد مجیدی تا اینجای کار جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند تلاش خواهند کرد با دوری کردن از حواشی به سوی هدف بزرگ خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر گام بردارند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها