|

مهدی پور: همین صحنه در دربی پنالتی بود و نگرفتند!

هافبک آماده این روزهای استقلال می‌گوید پنالتی دوم روی رودی ژستد مانند دربی بود و آن صحنه نیز مثل امروز باید پنالتی گرفته می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی مهدی‌پور بعد از برد 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان و حفظ صدرنشینی تیمش گفت: بازی خیلی سختی بود؛ البته خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. با اینکه مس رفسنجان تیم منسجم و خوبی است ولی بازی می‌توانست خیلی راحت‌تر از این باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او ادامه داد: خداراشکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز را گرفتیم. باید می‌بردیم تا صدرنشین بمانیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

هافبک استقلال با اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: این اتفاق خیلی بدی است که نمی‌توانیم در آسیا باشیم، ولی از دست بازیکنان و کادرفنی کاری بر نمی‌آید و ربطی به ما ندارد.

مهدی‌پور همچنین گفت: اگر در آسیا شرکت کنیم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و کسانی که باعث این اتفاق شدند باید پاسخگو باشند.

هافبک استقلال در خصوص اینکه محمد ربیعی اعلام کرده پنالتی دوم استقلال مثل صحنه مشکوک دربی 97 بوده و چون آن را پنالتی نگرفتند، امروز هم نباید اعلام می‌شد، گفت: صحنه دربی هم صددرصد پنالتی بود و تمام کارشناسان گفتند. نمی‌شود که چون آن بازی پنالتی را نگرفتند امروز هم نگیرند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها