|

پیشنهاد استقلال به ستاره فولاد تایید شد

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه و همچنین شکایت از استقلال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه فقط دو باشگاه ایرانی موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند و یکی از آنها فولاد بود اظهار داشت: ما از مردادماه که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفتیم شرایط سختی حاکم بود و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود و چندین پرونده بدهی داشتیم که به سرعت آنها را برطرف کردیم و زمان کمی هم برای این کار داشتیم. ابتدا بر اساس مواردی که AFC خواسته بود و آن اولویت‌های 5 گانه که سایر موارد زیر مجموعه آن 5 مورد بود اولویت بندی کردیم و در 870 صفحه مدارک خواسته شده را در اسرع وقت ارسال کردیم و اشکالاتی هم گرفته شد که هر بار به سرعت آنها را رفع کردیم و در نهایت اولین باشگاهی شدیم که مجوز حرفه‌ای می‌گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در مورد حذف سرخابی‌های پایتخت از این مسابقات گفت: این جای تاسف دارد و یک فاجعه است که دو باشگاه مطرح و پرطرفدار به چنین روزی افتاده باشند و میلیون‌ها هوادار با این سو مدیریت‌ها و سهل انگاری و پشت گوش انداختن مسائل چنین افتضاح بزرگی را رقم بزنند. متاسفانه کسی هم مسئولیت در این زمینه گردن نمی‌گیرد و همه سعی دارند دیگری را مقصر بدانند و خودشان را نزد افکار عمومی موجه جلوه دهند ولی اتفاقی که افتاده حذف دو باشگاه از آسیاست. وقتی اعلام می‌شود که حتی متنی که به AFC ارسال شده به زبان فارسی بوده واقعاً آدم می‌ماند چه بگوید.

مدیرعامل فولاد در مورد اینکه بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال و خطر تعلیق هم وجود دارد و بعد از حذف سرخابی‌ها ممکن است جام جهانی را هم از دست بدهیم توضیح داد: این موضوع هم وجود دارد. دین ما اسلام است و اسلام هم به صداقت و روراستی تاکید دارد و بهتر است مسئولان با مردم صادق و روراست باشند. اگر قرار است این موارد مثل ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شود هرچه زودتر انجام دهند و اگر قرار نیست این کار صورت بگیرد شفاف و صریح به مردم بگویند و اینطور نباشد که امیدوار باشیم به موضوعی و بعد یکباره حکم محرومیت بیاید. بهتر است تصمیم هر چه هست با مردم شفاف بیان شود.

گرشاسبی در مورد شکست فولاد مقابل سپاهان گفت: به هر حال تیم ما در شرایط بدی بسته شده و ما دیر به تیم اضافه شدیم و وقتی آمدیم 5 بازیکن کلیدی ما جدا شده بودند و پنجره هم بسته بود و شرایط جذب بازیکن سخت بود و کادرفنی هم تاکید دارد که در چند پست نیاز به تقویت داریم. خصوصاً اینکه نماینده ایران در آسیا هم هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. هنوز اسمی به من داده نشده است ولی اعلام شده در چه پست هایی بازیکن می‌خواهیم و هیات مدیره هم حمایت کامل انجام می‌دهد. هرچند جذب بازیکن در نیم فصل سخت است ولی باید تلاشمان را برای تقویت تیم به کار بگیریم.

وی در مورد ماجرای جدایی صالح حردانی و علاقه استقلال به جذب او و تمایل خود این بازیکن به این انتقال توضیح داد: من چیزی در مورد علاقه او به جدایی نمی‌دانم ولی همانطور که گفتم تیم ما نیاز به تقویت دارد و قرار نیست همین مهره‌های مهمی که داریم را هم از دست بدهیم. ما اجازه جدایی به حردانی یا هر بازیکن دیگری را نمی‌دهیم مگر اینکه جایگزینی به جایش جذب شود و کادرفنی اعلام کند با توجه به جذب بازیکن جدید نیازی به آنها ندارد. درخواست رسمی هم برای جذب او به ما داده نشده و فقط صحبت شفاهی بوده و ما هم نظرمان را در این خصوص به استقلال اعلام کردیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها