|

استقلال بی‌خیال ستاره فولاد خوزستان نمی شود!

از حرف های گرشاسبی مشخص شد که آبی‌ها همچنان به دنبال جذب مدافع فولاد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از شایعات نقل و انتقالاتی تابستان امسال، بحث پیوستن صالح حردانی به استقلال بود. مدافع راستی که در فولاد خوش درخشیده و پس از تجربه قهرمانی جام حذفی به تیم ملی هم دعوت شده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فولاد پیش از شروع فصل شرایط سختی را با توجه به جدایی مدیرعامل و سرمربی خود و همچنین بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش تجربه کرد و حفظ بازیکنان با کیفیتش مهمترین کاری بود که باید برای این تیم انجام می‌شد.

یکی از بازیکنانی که علی‌رغم اتمام قراردادش حاضر شد بازهم پیراهن فولاد را بر تن کند، صالح حردانی بود. مدافع راستی که نظر فرهاد مجیدی را به خود جلب کرده و این طور که پیداست آبی‌پوشان همچنان خواهان وی هستند.

در همین زمینه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد بیان کرد: "من چیزی در مورد علاقه او به جدایی نمی‌دانم ولی همانطور که گفتم تیم ما نیاز به تقویت دارد و قرار نیست همین مهره‌های مهمی که داریم را هم از دست بدهیم. ما اجازه جدایی به حردانی یا هر بازیکن دیگری را نمی‌دهیم مگر اینکه جایگزینی به جایش جذب شود و کادرفنی اعلام کند با توجه به جذب بازیکن جدید نیازی به آنها ندارد. درخواست رسمی هم برای جذب او به ما داده نشده و فقط صحبت شفاهی بوده و ما هم نظرمان را در این خصوص به استقلال اعلام کردیم."

با این اوصاف باید دید جواد نکونام برای صادر کردن رضایت‌نامه حردانی به دنبال جذب مدافع راست جدیدی خواهد رفت یا به نگه داشتن این مدافع جوان و ملی‌پوش اصرار دارد. در هر صورت تیم‌ها در پنجره زمستانی به هیچ وجه نمی‌خواهند تضعیف شوند و استقلال دست روی مهره‌ای گذاشته که کار ساده‌ای برای جذبش ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها