|

کاپیتان منچستریونایتد: دیگر نمی توانم ادامه دهم!

مگوایر می گوید از نتایج ضعیف تیمش خسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

هری مگوایر می گوید با وجود این که می توانسته در تیم دیگری توپ بزند، برای کسب عناوین قهرمانی به منچستریونایتد آمده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منچستریونایتد در تابستان امسال خریدهای گرانقیمتی انجام داد و علاوه بر جذب جیدون سانچو و رافائل واران، کریستیانو رونالدو را نیز به الدترافورد برگرداند اما این تیم با وجود تقویت نتوانست نتایج خوبی بگیرد و در حال حاضر با 22 امتیاز اختلاف از منچسترسیتی صدرنشین در رده هفتم جدول قرار گرفته است. حال هری مگوایر ، کاپیتان شیاطین سرخ می گوید از این شرایط و نتایج خسته شده است. او در این باره گفت:

داریم هواداران را ناامید می کنیم و باید بجنگیم. این تیم فصل گذشته دوم شد. امسال تیمی بهتر و بزرگتر داریم و باید رویکرد درستی داشته باشیم.بازیکنان بزرگی در تیم ما توپ می زنند که رهبر هستند. از تکرار حرف هایم خسته شده ام اما دیگر نمی توانم به این روند ادامه دهم. باید روند خوبی داشته باشیم و این کار را از دوشنبه آغاز کنیم. انتقادات زیادی به من شده است و بسیاری از آنها واقعا درست بوده است. صحبت های هواداران و بازیکنان قدیم باشگاه را شنیده ایم. بسیاری از این حرف ها منصفانه است و همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم. من هم به عنوان کاپیتان اگر بیش از بقیه مسئولیت نداشته باشم، به اندازه سایرین مسئولیت دارم. باید شروع به بردن بازی هایمان کنیم و به عنوان تیم نمایش خوبی داشته باشیم.

مگوایر در مورد تغییر مربی در منچستریونایتد می گوید:

مربی جدید تاثیرگزار بوده است. او دارد از نظر تاکتیکی روی تیم کار می کند. به حرف های او گوش می دهیم ولی وقتی بازی شروع می شود دیگر همه چیز به ما بستگی دارد. جزئیات و نحوه آماده سازی رانگنیک عالی است. به او و روش هایش اعتماد داریم و احترام می گذاریم. وقتی کادر مربیگری در میانه فصل عوض می شود شرایط سخت است. باز هم می گویم. همه چیز به ما بازیکنان بستگی دارد. بازیکنان و رهبران خوبی در تیم داریم و باید فصل را در میان چهار تیم برتر به پایان برسیم و یک جام قهرمانی به دست بیاوریم.

کاپیتان شیاطین سرخ می گوید هنوز منتظر اولین قهرمانی خود با منچستریونایتد است:

برای کسب جام های قهرمانی به این باشگاه آمدم. می توانستم به تیم دیگری بروم اما می خواستم در یونایتد باشم و به این تیم کمک کنم تا به روند پیروزی برگردد. اگر همه ما در کنار هم بمانیم این اتفاق می افتد. در حالی بزرگ شدم که بازیکنانی نظیر وین رونی، ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ الگوهایم بودند و می خواهم دستاوردهای آنها را تکرار کنم. افتخار بزرگی است که کاپیتان این تیم هستم و مسئولیتم این است که بازیکنان را هدایت کرده و شرایط را عوض کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها