|

صدرنشینی استقلال با کمک آبی پوش سابق!

پرسپولیس در شرایطی برابر پدیده امتیاز از دست داد که بر روی نیمکت این تیم مشهدی یک مربی استقلالی نشسته بود.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از فشار دقایق ابتدایی مقابل تیم قعرنشین پدیده مشهد که با شکل گیری موقعیت‌های مناسب گلزنی نیز همراه بود، در ادامه نمایش خوبی نداشتند تا با تساوی این بازی را به پایان برسانند و دو امتیاز ارزشمند را برابر شانس اصلی سقوط از دست بدهند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نکته جالب توجه در این بازی، تداوم از دست دادن امتیاز توسط پرسپولیس برابر تیم‌هایی بود که هدایت آن برعهده مربیان استقلالی است. پرسپولیس در این فصل مقابل آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان، پدیده مشهد، هوادار تهران، مس رفسنجان و استقلال امتیاز از دست داده که عدم نتیجه‌گیری برد مقابل امیر قلعه نویی، رضا عنایتی، داوود سیدعباسی و رسول خطیبی نقش پررنگی در دور شدن آنها از استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی داشته است. البته از دست دادن امتیاز مقابل فولاد خوزستان در زمانی شکل گرفت که هنوز جواد نکونام هدایت دوباره آنها را برعهده نگرفته بود و عبدالله ویسی را روی نیمکت خود می‌دید.

با این شرایط و در کورس حضور در صدر به نظر می‌رسد سرمربیان استقلالی حاضر در لیگ کمک زیادی به فرهاد مجیدی کرده‌اند تا تیم تحت هدایت او اختلاف امتیاز مدنظر خود را با شاگردان یحیی گل محمدی شکل دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها