|

مدافع جوان بارسلونا ال‌کلاسیکو را از دست داد

اریک گارسیا، مدافع جوان بارسلونا جدیدترین مصدوم این تیم در روزهای ابتدایی سال جدید است.

لینک کوتاه کپی شد

گرچه به نظر می رسید بارسلونا فاصله ای تا کسب پیروزی در خانه گرانادا ندارد، اما دروازه این تیم در دقایق پایانی باز شده و دو امتیاز حساس برای این تیم از دست رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اخبار بد برای ژاوی و کادر فنی بارسلونا تمامی ندارد و نشریه اسپورت مدعی شد احتمالا اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی این تیم نیز برای مدتی از میادین دور خواهد بود. به جز شیوع ناگهانی کرونا در رختکن بلوگرانا، مصدومیت های متوالی نیز بلای جان این تیم در هفته های اخیر شده است.

این بازیکن در نیمه دوم بازی برابر گرانادا دچار مصدومیت همسترینگ شده و زمین را ترک کرد. اما به نظر می رسد آسیب دیدگی اریک گارسیا جدی بوده و او حداقل در ال کلاسیکو قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. بارسلونا روز چهارشنبه در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف رئال مادرید می رود و کلمنت لنگلت احتمالا جایگزین اریک گارسیا در این دیدار خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که رونالد آرائوخو، دیگر مدافع جوان بارسلونا نیز دچار شکستگی استخوان دست در روزهای اخیر شده و امکان حضور او نیز در بازی برابر رئال مادرید وجود ندارد. بدین ترتیب ژاوی دو مدافع میانی جوان خود را در فاصله چند روز از دست داده و حالا باید بارسلونا را با ترکیبی نصفه و نیمه برای جدال حساس برابر رئال مادرید در سوپرکاپ آماده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها