|

تنها چند قدم تا قهرمانی استقلال در نیم فصل

تاکتیک مجیدی در نیم فصل اول برای استقلال جواب داد.

لینک کوتاه کپی شد

صدرنشینی استقلال در پایان نیم فصل اول لیگ برتر تا حد زیادی قطعی شده است، البته اگر حکم 3 بر صفر بازی این تیم برابر گل گهر در کمیته استیناف تغییر نکند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برخلاف فصل گذشته در این فصل تاکتیک دفاعی را در اولویت کار خود قرارداده است و در این بین اگرچه بازی های استقلال چندان تماشاگر پسند نبوده است ولی به هرحال آبی ها در نتیجه گیری موفق عمل کرده اند.

در فاصله یک بازی مانده به پایان نیم فصل استقلال با 3 اختلاف امتیاز نسبت به پرسپولیس رده دومی و 6 تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفته و صدرنشینی این تیم در نیم فصل تقریبا قطعی است.

البته همه این ها به شرطی است که کمیته استیناف رای بازی این تیم برابر گل گهر که با نتیجه 3 بر صفر به نفع آبی ها اعلام شده بود را برنگرداند که در اینصورت اختلاف امتیاز سرخابی ها به یک امتیاز می رسد و قرمزها این فرصت را دارند در هفته پایانی در صورت توقف استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان با غلبه بر فجرسپاسی صدرنشینی را برای خود کنند.  

در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و یکم استقلال در مسجدسلیمان میهمان نفت است و پرسپولیس در تهران با فجرسپاسی شیراز بازی می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها