|

چرا هیچکس نگران مصدومیت آل کثیر نیست؟!

آل کثیر این روزها به شدت مورد انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل کثیر در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل پدیده که با مساوی یک بر یک به اتمام رسید، به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی عبدی داد و پس از پایان این مسابقه لنگ‌ لنگان و با کمک‌ هم‌تیمی‌هایش از ورزشگاه ثامن خارج شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خبرهای رسیده از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد این مهاجم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و امروز هم MRI داد. در این میان نکته ای که عجیب به نظر می رسد این است که هرچند قرار است پزشکان پرسپولیس نظر نهایی خود در مورد میزان مصدومیت و طول درمان این بازیکن را اعلام کنند اما از بازی دیروز تا به حال گروهی از هوادارن پرسپولیس با انتقاد از شیوه بازی این بازیکن و اصرار یحیی به میدان دادن به این بازیکن، اعلام کردند چندان نگران مصدومیت مهاجم خود نیستند.

آن ها معتقدند شاید این مصدومیت باعث شود یحیی گل محمدی زمان بیشتری را در اختیار مهدی عبدی قرار داده و از این مهاجم جوان بیشتر برای نشان دادن توانایی ها خود زمان داشته باشد. در این میان اگرچه گروهی معتقدند مهدی عبدی دوندگی کمتری نسبت به آل کثیر در خط حمله دارد و به همین دلیل یحیی استفاده از عیسی را ترجیح می دهد اما نگاهی به جدول گلزنان نشان می دهد با این که آل کثیر به مراتب دقایق بیشتری در زمین به کار گرفته شده اما تا به اینجای کار تنها 4 گل به ثمر رسانده است. این درحالی است که مهدی عبدی نیز با این که به مراتب کمتر از عیسی در ترکیب حاضر بوده هم 4 بار موفق به گلزنی شده است.

به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت آل کثیر تا چه زمانی مصدوم بوده و می تواند مقابل فجر به میدان برود یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها