|

چرا فرهاد به ستاره آماده استقلال بازی نمی دهد؟

ارسلان مطهری در این فصل نتوانسته آن طور که باید در ترکیب تیمش به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

در طول ماه‌های اخیر و در فصل بیست و یکم لیگ برتر سرمربی استقلال علاقه چندانی برای بازی دادن به امیر ارسلان مطهری از خود نشان نمی‌داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در چهارده هفته گذشته لیگ برتر این بازیکن در ۱۲ بازی برای استقلال به میدان رفته و تنها در دو دیدار اصلاً حضور نداشته است. اما ارسلان مطهری غیر از دو بازی اول فصل استقلال مقابل هوادار و ذوب آهن – که رودی ژستد هنوز به استقلال نیامده بود – و به ترتیب ۷۸ و ۵۸ دقیقه در ترکیب اصلی استقلال بازی کرد، دیگر همیشه ذخیره بوده است.

بیشترین دقایق بازی این مهاجم گلزن به دو دیدار استقلال مقابل تراکتور و گل گهر محدود می‌شود. مطهری در این دو بازی از ابتدای نیمه دوم در ترکیب استقلال به میدان رفت و در سایر دیدارهای استقلال هشت بار دیگر در ترکیب قرار گرفت که معمولاً در دقایق پایانی بود.

با این همه مطهری با وجود دقایق کم بازی برای استقلال (۳۴۵ دقیقه) در جمع گلزنان این تیم با دو گل زده پس از یامگا و جعفر سلمانی بهترین گلزن این تیم به شمار می‌رود. در این مدت بسیاری از کارشناسان فوتبالی به ویژه پیشکسوتان استقلال نسبت به چرایی عدم حضور این مهاجم ۲۸ ساله که هر بار در ترکیب استقلال به میدان رفته موثر بوده واکنش نشان داده اند.

حالا از نزدیکان باشگاه استقلال می شنویم که این موضوع برای مدیران این باشگاه هم باعث تعجب است. به ویژه در شرایطی که رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال در ۹ بازی و طی ۷۳۰ دقیقه تنها یک گل زده دارد!

شنیده‌ها از ساختمان خیابان علامه سعادت آباد حاکی از آن است که این موضوع از سوی مدیریت با کادر فنی مطرح شده و قرار است آنها در گزارشی توضیح بدهند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها