|

ترین های هفته چهاردهم لیگ برتر؛ یامگا و سپاهان درخشیدند!

هفته چهاردهم لیگ برتر طبق روال هفته‌های گذشته با نبردن یک مدعی یعنی پرسپولیس همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و سپاهان  در دو بازی سخت برنده میدان شدند و پرسپولیس در آسان‌ترین بازی هفته نتوانست 3 امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ البته روند بازی‌ها و نتیجه‌گیری‌ها به شکلی بود که ترین‌ها میان تیم‌های برنده تقسیم شد و هیچ تیمی نتوانست سهم بیشتری را از آن خود کند.

تیم هفته: پدیده

غافلگیری بزرگ هفته چهاردهم در مشهد رخ داد. جایی که پرسپولیسی‌ها حتی قبل از این که وارد میدان شوند، 3 امتیاز را به حساب خود واریز کرده بودند. تیم انتهای جدولی با صفر برد قرار نبود دردسری برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش درست کند. در نهایت اما یک امتیاز تنها سوغات پرسپولیسی‌ها از مشهد بود. نتیجه این بازی اگرچه با 2 گل به خودی رقم خورد و از لحاظ فنی نمی‌شود صحبتی در مورد آن انجام داد اما نباختن به پرسپولیس و خوردن یک گل از این تیم آن هم به خاطر اشتباه مدافع خودی عملکردی است که پدیده را شایسته عنوان تیم هفته می‌کند.

مربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

سپاهان برای اینکه نشان دهد عزمش برای قهرمانی جدی است باید در یک بازی بزرگ برنده می‌شد و این کار را مقابل فولاد انجام داد. محرم نویدکیا که هفته‌های سختی را گذراند در تمام مصاحبه‌هایش به جای حرف‌های معمول، گلایه و شکایت‌ از داور و زمین و دیگران، هدفش را کارکردن بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف دانست. 2 برد او مقابل پدیده و فولاد با این‌که جایگاه قبلی‌شان در جدول را به آن‌ها برنگرداند اما فعلا روزهای آرامی را برای زردپوشان اصفهانی رقم زده است. سپاهان در یک بازی تقریبا پایاپای با فولاد 2 بر یک برنده میدان شد و با 3 امتیاز فاصله‌اش در رتبه سوم جدول را با تیم‌های پایین‌تر از خود بیشتر کرد.

بازیکن هفته: کوین یامگا (استقلال)

کوین یامگا در بازی مقابل مس رفسنجان 2 گل زد. با اینکه این بازیکن هر 2 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمررساند اما گل‌کردن 2 پنالتی در یک بازی برای استقلال که ید طولایی در از دست دادن این ضربات دارد اتفاق مهمی محسوب می‌شود. البته یامگا یکی از این پنالتی‌ها را خودش گرفت تا به نوعی مرد همه کاره میدان مقابل شاگردان محمد ربیعی باشد. او در این بازی 2 پاس کلیدی هم داد تا در همه وظایفش در داخل میدان عملکرد خوبی داشته باشد.

گل هفته: امید نورافکن (سپاهان)

گل امید نورافکن به عنوان زیباترین گل هفته همه چیز داشت. هر هفته یک گل تکنیکی یا یک شوت از راه دور گزینه انتخاب برای گل هفته بود و گل هفته چهاردهم همه چیز را با هم داشت. امید نورافکن بعد از دو دریبل زیبا 3 بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل دوم سپاهان مقابل فولاد را به ثمررساند. گل دوم سپاهانی‌ها را می‌توان کاملا حاصل عملکرد انفرادی این بازیکن دانست؛ بازیکنی که علاوه بر این گل ستاره تیمش هم بود. گل‌های سروش رفیعی و طالب ریکانی هم گل‌های زیبایی بودند.

پاس گل هفته:رضا شکاری (گل‌‌گهر سیرجان)

رضا شکاری فصل بسیار خوبی را در گل‌گهر می‌گذراند و هفته‌های زیادی را در جمع ترین‌ها حضور دارد. او در هفته چهاردهم مقابل هوادار هم با یک پاس گل زیبا خودش را به ترین‌ها رساند. شکاری با یک حرکت زیبا در میانه میدان و با یک دریبل سرپا دو بازیکن حریف را جا گذاشت و با یک پاس دقیق توپ را به امین پورعلی رساند. حرکت زیبای شکاری را فقط یک گل می‌توانست تکمیل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها