|

اینتر 2-1 لاتزیو؛ صدر جدول دوباره آبی شد!

اینتر با برد 2-1 برابر لاتزیو به صدر جدول سری آ برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان سیمونه اینزاگی که به دلیل دو بازی کمتر، صدر جدول را به رقیب همشهری واگذار کرده بودند، امشب با گلزنی الساندرو باستونی و میلان اشکرینیار مقابل لاتزیو به برتری رسیدند و بار دیگر به صدر جدول سری آ برگشتند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی با برتری اینتری ها آغاز شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 14 بود که روی ارسال الکسیس سانچس، این دنزل دامفریس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه لاتزیو پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد ارسال خطرناک نیکولو بارلا روی تیر دوم به ایوان پریشیچ رسید اما ضربه سر این ستاره کروات هم با اختلاف کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 19، روی پاس در عمق الکسیس سانچس، این بار لائوتارو بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد ولی داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

برتری اینتری ها ادامه داشت و در دقیقه 25، روی کرنر لائوتارو مارتینز، استفان دی فرای می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما این فرصت هم به راحتی از دست رفت.

اما سرانجام حملات اینتر در دقیقه 30 به نتیجه رسید و الساندرو باستونی قفل دروازه لاتزیو را باز کرد. روی ضربه کرنر الکسیس سانچس از سمت چپ محوطه جریمه لاتزیو بود که دفع ناقص مدافعان میهمان باعث شد تا توپ به باستونی برسد و او هم با یک شوت دقیق دروازه استراکوشا را باز کرد.

اما این برتری تنها 5 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 35، لاتزیو به گل تساوی رسید. ارسال بلند دانیلو کاتالدی باعث شد تا ایموبیله پشت مدافعان اینتر صاحب موقعیت شود و با خروج اشتباه هاندانوویچ، او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان لاتزیو به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 39، پدرو می توانست تیم میهمان را پیش بیندازد اما این بار هاندانوویچ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 52، این لاتزیو بود که صاحب اولین موقعیت جدی این نیمه شد ولی ضربه میلنکوویچ-ساویچ راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر کدام یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 67، میلان اشکرینیار بار دیگر اینتر را پیش انداخت. این بار باستونی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و ارسال دقیق او از سمت چپ را اشکرینیار با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

چیزی نمانده بود که لاتزیو در دقیقه 71 بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما باز هم پدرو در باز کردن دروازه اینتر ناکام بود.

در دقایق پایانی بازیکنان لاتزیو تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و دو بار تا آستانه زدن گل پیش رفتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 اینتر به پایان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها