|

تخلف وزارت ورزش در بحث حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا

احتمالا پای وزارت ورزش به موضوع حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس کشیده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از آسیا همچنان تبعات زیادی دارد. بعد از آنکه کنفدارسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تایید نکرد این دو از رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ کنار گذاشته شدند، ولی جنجال‌ها در ایران ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ بعد از حذف این دو تیم مطرح، عده‌ای به دنبال پیدا کردن مقصر هستند و حتی در این بین بسیاری انگشت اتهام را سمت کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در ایران گرفته و مدعی شدند حذف این دو تیم از ایران نشات گرفته و مشخص نیست چرا وقتی این کمیته می‌دانسته که دو تیم از گردونه بازی‌ها حذف می‌شوند باز هم وعده داده که تا سه ماه آینده ممکن است مشکل این دو تیم برطرف شود.

حالا، اما روزنامه اطلاعات در مطلبی به نقش وزارت ورزش در این موضوع پرداخته که نشان می‌دهد کمیته بدوی صدور مجوز در ایران، با فشار وزارت ورزش، مدارک این دو تیم را تایید کرده و ممکن است عواقب بیشتری هم گریبان این کمیته و در کل فوتبال ایران بگیرد. اطلاعات در بخشی از گزارش مذکور نوشته است: «بالاتر از همه این‌ها وزارت ورزش است که به دلیل توصیه مستقیم وزیر به کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برای نادیده‌گرفتن نواقص مدارک باشگاه‌های فوتبال، نمی‌تواند این طور وانمود کند که از موضوع بی‌اطلاع بوده و تقصیری متوجهش نیست.»

آنطور که این روزنامه نوشته به نظر می‌رسد در ایران قصدی بر صدور مجوز حرفه‌ای به دلیل نواقص زیاد در پرونده دو باشگاه نبوده، ولی وزیر ورزش وارد شده و خواسته با وجود نقص‌های موجود، مدارک این دو باشگاه تایید شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها