|

انتقاد تند نشریات ایتالیایی از آقای خاص؛ خرید افتضاح!

آاس رم یک شب تلخ را سپری کرد و مورینیو، سرمربی جالوروسی به شدت از بازیکنانش انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی آاس رم در نیمه دوم بازی با یوونتوس در المپیکو سه بر یک پیش افتاد، هواداران جالوروسی منتظر یک برد آسان و شیرین بودند اما در عرض هفت دقیقه، یوونتوس کامبک زد و آاس رم برد 3-1 را با شکست 3-4 عوض کرد. در کنفرانس خبری پس از بازی، ژوزه مورینیو ذهنیت شاگردانش را زیر سوال برد و از آن‌ها خواست مثل خودش شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اینزلی میتلند نایلز، فول‌بک 24 ساله انگلیسی که به تازگی به شکل قرضی از آرسنال به آاس رم پیوسته است، اصلا نمایش خوبی نداشت و اولین بازی او برای گرگ‌های پایتخت ایتالیا به یک خاطره تلخ تبدیل شد. باخت خانگی 3-4 آاس رم مقابل یوونتوس باعث شده نشریات ایتالیایی به انتقاد از ژوزه مورینیو و اینزلی میتلند نایلز، خرید جدید آقای خاص بپردازند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نمره 5 از 10 را به ژوزه مورینیو داد چرا که از نگاه این نشریه، مورینیو نتوانست کاری کند تیمش با شخصیت و ذهنیت درستی به بازی ادامه دهد و پیروزی را حفظ کند. کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، نگاه انتقادی‌تری داشته و از 10، به ژوزه 4.5 داده است. از دیدگاه کوریره دلو اسپورت، مورینیو مقصر فروپاشی تیمش در دقایق پایانی بوده است. اینزلی میتلند نایلز که اولین بازی‌اش را برای رم انجام داد، با انتقاد کوریره و توتو اسپورت مواجه شده است. از نگاه کوریره، میتلند نایلز در کنار ایبانیز با دریافت نمره 5 از 10 ضعیف‌ترین بازیکن زمین بود و توتو اسپورت هم به این بازیکن انگلیسی نمره 4.5 داد و او را بدترین بازیکن این مسابقه خطاب کرد. میتلند نایلز در مهار کیه زا کاملا ناکام بود و روی دو گل از چهار گل یوونتوس، تقصیر قابل توجهی داشت. این انتقادها از عملکرد میتلند نایلز در حالی است که او فقط یک جلسه با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها