|

منتظر جنجالی ترین معاوضه فوتبال ایران باشید

با نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات، صحبت‌ هایی در مورد لیست خرید فرهاد مجیدی مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی استقلال برای این منظور صابر حردانی مدافع راست فولاد را در نظر داشت و در نقل‌وانتقالات زمستانی هم دوباره سراغ این بازیکن رفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این درحالی است که گرشاسبی، مدیرعامل فولاد دیروز اعلام کرد به حردانی نیاز دارند و امکان جابه‌جایی او وجود ندارد.

بااین‌حال احتمال معاوضه بازیکن بین دو باشگاه هنوز وجود دارد. گفته می‌شود مدیران استقلال به فولاد پیشنهاد داده‌اند در ازای انتقال رشید مظاهری و بابک مرادی، با حضور صابر حردانی در استقلال موافقت کنند.

این درحالی است که باشگاه خوزستانی به‌جز مظاهری روی یک بازیکن دیگر استقلال نظر دارد. جواد نکونام گویا خواستار حضور آرش رضاوند و رشید مظهری در تیمش شده و تنها به این شرط حاضر به جدایی ستاره جوان خود خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید واکنش مجیدی به این درخواست چه خواهد بود. رشید مظاهری که مدت‌ها است در استقلال نیمکت‌نشین شده و آرش رضاوند هم بعد از اعتراض هواداران ان تیم مدت‌ها است در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد.

حالا استقلال در نیم‌فصل اول و در زمان مصدومیت وریا غفوری مجبور شد تا از کوین یامگا در پست کاپیتانش استفاده کند و نیاز فوری به جذب یک بازیکن در پست وینگر راست دارد؛ نیازی که احتمالاً باعث خواهد شد تا مجیدی حاضر به معاوضه بازیکن با فولاد خوزستان شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها