|

انقال جنجالی فوتبال اروپا؛ CR7 به بارسلونا می رود؟!

رونالدو، ستاره پرتغالی، از شرایط خودش در منچستریونایتد راضی نیست و می خواهد از این تیم جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا سال‌های پایانی فوتبالش را در باشگاه محبوبش سپری کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که این بازیکن با ژرژ مندس، مدیربرنامه‌اش، تماس گرفته و به او گفته از شرای فعلی یونایتد خسته شده و از او خواسته به دنبال باشگاه جدیدی برای او باشد.

به نظر می‌رسد که این بازیکن از شرایط منچستریونایتد در بیرون و درون زمین راضی نیست و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم نتوانسته نظر این بازیکن را به خود جلب کند.

این مربی آلمانی می‌خواهد تعداد بازیکنان تیمش را کاهش دهد اما  در طول این روند نتوانسته توجه بازیکنان بزرگ رختکن شیاطین سرخ را جلب کند. یکی از این بازیکنان، کریستیانو رونالدو است.

پیش از این نیز بعضی از منابع انگلیسی از نارضایتی رونالدو و چند نفر از بازیکنان بزرگ یونایتد از این شرایط خبر داده و مدعی شده بودند که نزدیک به 11 نفر از بازیکنان این باشگاه قصد جدایی دارند.

اما نکته مهمی که اسپورت به آن اشاره کرده رابطه خوب مندس با خوان لاپورتا، مدیرعامل بارسا، و همچنین متئو المانی، مدیر فوتبال این باشگاه، است که می‌تواند با توجه به تاکید ژاوی بر جذب مهاجم منجر به اتفاقی جنجالی شود.

به نظر می‌رسد که حالا بار دیگر قرار است تام کریستیانو رونالدو در کنار نام بارسلونا شنیده شود.

این بازیکن پرتغالی تا سال 2023 با یونایتد قرارداد دارد و عملکرد خوبی را نیز در دیدارهای این فصل در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است اما باید دید که آیا این باشگاه حاضر به فروش ستاره پرتغالی خود خواهد شد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها