|

با مصدومیت آل کثیر، مهدی عبدی فیکس می شود؟

احتمالا مهدی عبدی مقابل فجر سپاسی به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

این طور که از شواهد و قرائن پیداست حالا دیگر چاره ای برای یحیی گل محمدی باقی نمانده جز این که به مهدی عبدی میدان دهد. مهاجم گلزن 23 ساله ای که نیمکت نشین عیسی آل کثیر 31 ساله است و جالب این که تعداد گلهایی که به ثمر رسانده به اندازه اوست. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید اگر شرایط عادی بود، با وجود این که آل کثیر در بازی با پدیده به تنهایی 2 موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد و یکی از عوامل اصلی مساوی سرخ پوشان در مشهد لقب گرفت باز هم برای بازی با فجر سپاسی از سوی کادرفنی به میدان فراخوانده می شد و عبدی کماکان نیمت نشین می ماند. کما این که دلیل تعویض عیسی در بازی با پدیده مصدومیت بود نه ضعف فنی و تا زمانی که مصدوم نشد در زمین ماند.

به هرحال با توجه به این که وضعیت مصدومیت آل کثیر جدی است بالاخره قرار است به مهدی عبدی فرصتی برای خودنمایی داده شود. 

گفتنی است عبدی این فصل 6 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته که در سه بازی توانسته دروازه رقبا را باز کند. ضمن این که 6 بار هم به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده اما توفیقی در گلزنی به دست نیاورده است.

عبدی  در چهار هفته اخیر، هرگز در ترکیب اصلی قرار نگرفت و دقایق کمی به زمین رفت. مقابل سپاهان در دقیقه 90 و برای اتلاف وقت راهی زمین شد، مقابل تراکتور 21 دقیقه در زمین حضور داشت و برابر پدیده هم از دقیقه 51 و با مصدومیت عیسی وارد ترکیب پرسپولیس شد. اما او با اینکه تنها 543 دقیقه در زمین بوده، چهار گل به ثمر رسانده است. این آمار نشان می دهد اگرچه عبدی حضور کمتری در ترکیب پرسپولیس داشته اما به اندازه آل‌کثیر گل زده و از این حیث یکی از مفیدترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها