|

احتمال جدایی ستاره هلندی از بارسلونا

باتوجه به اخبار رسیده، ممفیس دیپای به ماه های پایانی حضورش در بارسلونا نزدیک می شود.

لینک کوتاه کپی شد

ممفیس دیپای تابستان امسال بود که به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. ستاره هلندی درخواست مستقیم رونالد کومان بود و جالب اینکه تنها حاضر شد با قراردادی دو ساله به بارسا ملحق شود. همان زمان این شایعه مطرح شد که دیپای نسبت به ماندنی شدن کومان در بارسا مطمئن نیست و به همین دلیل با بستن قراردادی دو ساله قصد دارد تابستان 2022 سرنوشتش را خود در دست بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گذشت زمان ثابت کرد که تردیدهای دیپای بی دلیل نبوده چرا که کومان کمتر از سه ماه پس از شروع فصل برکنار شد و با ژاوی روی نیمکت، اوضاع برای دیپای مثل گذشته پیش نمی رود.

بارسا در انتقالات زمستانی تا به اینجا فران تورس را از سیتی جذب کرده و قصد دارد آلوارو موراتا را نیز به خدمت بگیرد تا مشخص شود اعتماد چندانی به دیپای وجود ندارد.

در واقع هر اندازه شروع دیپای در بارسا خوب و توفانی بود، حالا همه چیز متفاوت شده است. در این بین یک مصدومیت چند هفته ای و ابتلا به کرونا نیز برای ستاره هلندی گران تمام شد. 

او در 5 بازی ابتدایی ژاوی در بارسا به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب به میدان رفت و در 450 دقیقه تنها دو گل به ثمر رساند که یکی از روی نقطه پنالتی بود. برابر اسپانیول، بنفیکا، ویارئال، بتیس و بایرن دیپای نتوانست ارزش هایش را به ژاوی اثبات کند و پس از مصدومیت، به نظر جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داده و لوک دیانگ هموطن او تبدیل به مهاجم ثابت ژاوی شده است. دیانگی که در دو بازی اخیر بارسا در لالیگا زننده هر دو گل تیمش بود.

پس از یک ماه غیبت، دیپای در بازی شنبه شب برابر گرانادا در دقایق پایانی وارد زمین شد و نتوانست روند مسابقه را به سود بارسا تغییر دهد. او هنوز با هشت گل، بهترین گلزن فصل بارسلوناست ولی بازگشت قریب الوقوع آنسو فاتی و درخشش عبده و خوتگلا کار را برای دیپای دشوارتر نیز خواهند کرد. این شروع پایان ستاره هلندی در بارسلوناست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها