|

سرپرست پرسپولیس به دنبال توافق با پدیده

مجید صدری به دنبال راهکاری برای پرداخت بدهی باشگاه پدیده است

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه پدیده دچار مشکل خواهد شد و به همین منظور باید هرچه سریع تر این بدهی را بپردازد اما موضوع این است که مجید صدری مبلغ این بدهی را قبول ندارد و به همین دلیل به دنبال توافقی تازه با پدیده ای هاست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، داستان از این قرار است که در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد پس از این که شرایطی را فراهم کردند تا کالدرون به عنوان مربی قهرمان نیم فصل از پرسپولیس برود، انصاری فرد طبق توافقی که با باشگاه پدیده بر سر صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی انجام داد، قرار بود مبلغ ۶ میلیارد تومان را به عنوان مبلغ رضایتنامه به این باشگاه مشهدی پرداخت کند. مبلغی که البته یک و نیم میلیاردش در همان مقطع پرداخت شد و قرار شد بقیه اش در طول زمان پرداخت شود البته با این شرط عجیب که به ازای هر روز دیرکرد مبلغ 10 میلیون تومان به این مبلغ اضافه شود.

همین شرط باعث شده باشگاه پدیده مدعی شود رقمی حدود 17 میلیارد از پرسپولیس طلب دارد و کمیته انضباطی مدعی است این رقم 8 میلیارد است نه 17 میلیارد. اما موضوع اینجاست که صدری این مبلغ را هم قبول نداشته و مدعی است جریمه روزی ۱۰ میلیون را نمی پردازد و فقط حاضر است همان ۴ و نیم میلیارد را به اضافه سود عرف در بانک های کشور پرداخت کند!

همین موضوع محل جدید دعوا بین دو باشگاه است و باید دید درنهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی برای این پرونده عجیب و غریب خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها