|

خبر خوش وزیر ورزش برای استقلال و پرسپولیس؛ آسیا شاید برگردد!

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هنوز فرصت استیناف‌خواهی برای جلوگیری از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باقی است.

لینک کوتاه کپی شد

حمید سجادی در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت و در دیدار با وزیر ارشاد درباره حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: هنوز امیدواریم و ان‌شاءالله حذف نمی‌شوند. هنوز فرصت استیناف‌خواهی باقی مانده است. به ما به‌عنوان عضو AFC سه ماه فرصت داده شد و هنوز این مهلت تمام نشده است. باشگاه‌ها با تمام تلاش‌شان به دنبال انجام تکالیف هستند. این تکالیف از سال ۲۰۱۶ مانده و متأسفانه انجام نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در ادامه افزود: در این میان باشگاه گل‌گهر هم هست و ایرادی که به این باشگاه وارد شده، این است که یک بدهی را هشت روز دیر پرداخت کرده‌اند و ان‌شاءالله این مشکل قابل حل شدن است و برطرف خواهد شد، اما استقلال و پرسپولیس تا پایان دی ماه در حال تکمیل مدارک بودند و دو هفته پیش ضرب‌الاجلی پنج روزه به یک باره از طرف شرکتی که امور حرفه‌ای‌سازی را انجام می‌دهد، صادر شد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: الان طرف حساب ما AFC نیست. طرف ما شرکتی است که برای AFC کار می‌کند. کلیه باشگاه‌های چین هم حذف شده‌اند و عربستان ۱۰ درخواست داشته که سه درخواستش حذف شده‌اند. ابهامی که داریم این است که AFC مهلت فدراسیون خودش را نادیده گرفته و به یکباره شوکی به هواداران و مدیریت تیم‌ها وارد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها