|

آخرین خبر از جذب بازیکنان خارجی استقلال

شایعه جذب هافبک‌ های ژاپنی و ازبکستانی در استقلال مدتی است که شنیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با مس رفسنجان صراحتاً اعلام کرد برای نیم فصل دوم به دو بازیکن خارجی جدید نیاز دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ براساس قوانین، تیم‌ها می‌توانند از وجود چهار بازیکن غیرایرانی در لیگ برتر استفاده کنند ولی یکی از آنها حتماً باید آسیایی باشد.

به همین خاطر طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون صیدهای جدید فرهاد مطرح شده است. مدت‌هاست زمزمه‌هایی در رابطه با احتمال حضور یک هافبک ژاپنی در استقلال داخل فضای مجازی مطرح شده و البته کادر فنی و مدیریتی این باشگاه هنوز آن را تأیید نکرده‌اند.

از سوی دیگر، این روزها بحث‌هایی را نیز در رابطه با احتمال جذب یک بازیکن ازبکستانی می‌شنویم اما یکی از مسئولان باشگاه پیرامون شایعات مذکور گفت :

حالا که از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده ایم، ابتدا باید ببینیم آقای فرهاد مجیدی هم چنان سیاست قبلی خود در یارگیری و مدنظر قرار دارد یا آن را عوض کرده است؟

در رابطه با بازیکنان ژاپنی و ازبکستانی هم هنوز به صورت رسمی چیزی از طرف کادر فنی به ما اعلام نشده و تا وقتی مجیدی صراحتاً حرفی نزند، از نظر ما همه این موارد شایعه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها