|

پیشنهاد میلیاردی اماراتی ها به سوپراستار پرسپولیس

بعد از احمد نوراللهی، حالا مهدی ترابی، دیگر هافبک پرسپولیس مورد توجه تیم‌های اماراتی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی دراین فصل دوباره در ترکیب پرسپولیس احیا و تبدیل به خلاق‌ترین بازیکن این تیم شده است. او تاثیر زیادی روی گل‌های این فصل پرسپولیس داشته و قطعا در زمره یکی از بهترین‌های تیم یحیی در نیم فصل قرار می‌گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ درخشش او در همین نیم فصل باعث شده تا چند باشگاه اماراتی برای در اختیار داشتن این بازیکن پاپیش بگذارند و وارد مذاکره شوند. آنطور که شایعه شده این تیم‌های اماراتی مهدی ترابی را برای همین نیم فصل می‌خواهند. در واقع بعد از آنکه اسم لیگ امارات از حالت ممنوعه برای ایرانی‌ها درآمد، بعد از سال‌ها بالاخره دو بازیکن ایرانی به این لیگ رفتند. مهدی قایدی از استقلال و احمد نوراللهی از پرسپولیس به الاهلی امارات رفتند تا این تابو شکسته شود.

حالا که این دو بازیکن به طور نسبی در ترکیب تیم الاهلی درخشیده اند، دیگر ستاره فوتبال ایران یعنی مهدی ترابی هم مورد توجه باشگاه‌های اماراتی قرار گرفته است. با این حال و با وجود پیشنهاد مالی خوبی که در این زمینه به دست ترابی رسیده بعید به نظر می‌رسد این بازیکن قصد جدایی داشته باشد. ترابی یک تجربه ۶ ماهه ناموفق از پیوستن به فوتبال قطر داشته و دوست ندارد در آستانه جام جهانی این تجربه تلخ دوباره برایش تکرار شود. آنچه که محتمل است اینکه ترابی به پیشنهادات کشور‌های عربی تا بعد از جام جهانی پاسخ مثبت نخواهد داد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها