|

23 هزار هوادار برای بازی ایران مقابل عراق مجوز می گیرند؟

در صورتی که مجوز حضور هواداران در دیدار ایران – عراق از سوی وزارت بهداشت صادر شود 23 هزار تماشاگر از نزدیک قادر به تماشای این بازی خواهند ب…

لینک کوتاه کپی شد

این بازی در صورتی با حضور تماشاگر برگزار می شود که جز وزارت بهداشت مراجع قانونی هم مجوز حضور بانوان در استادیوم آزادی را صادر کنند چرا که در غیر اینصورت و به خاطر تاکید فیفا بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فیفا به فدراسیون فوتبال ایران نامه زده است و تاکید کرده از این پس تنها در صورتی می تواند دیدارهای تیم ملی را در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار کند که بخشی از ظرفیت استادیوم آزادی را به بانوان اختصاص دهد و به آنها بلیط بفروشد نه اینکه به صورت گزینشی عده ای را برای حضور در استادیوم آزادی انتخاب کند. اتفاقی که در بازی ابتدایی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی رخ داده بود.

فدراسیون فوتبال علاقمند است هم دیدار با عراق و هم امارات را با حضور تماشاگر برگزار کند. به این خاطر که تیم ملی در صورت پیروزی در این دو دیدار صعود خود را به جام جهانی مسجل خواهد کرد و می تواند در  تهران و در حضور تماشاگران جشن صعود بگیرد. از سویی رییس فیفا هم برای بازی با عراق و حضور در استادیوم آزادی برنامه ریزی کرده است. در حال حاضر صدور مجوز از سوی مراجع قانونی برای حضور بانوان برای فدراسیون فوتبال از اهمیت بالایی برخوردار است. پیش تر مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه ای گفته بود حضور 30 درصدی تماشاگران در استادیوم ها از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده است. جالب است بدانید گنجایش استادیوم آزادی بعد از صندلی گذاری به 78116 نفر تقلیل پیدا کرده است. فدراسیون فوتبال اگر تصمیم بگیرد برای این بازی به تماشاگران بلیط بفروشد مجاز خواهد بود 23434 بلیط صادر کند. هنوز مشخص نیست از این ظرفیت چه مقدار بلیط برای خانم ها خواهد بود.

گفتنی است دیدارهای تیم ملی در بهمن ماه در روزهای 7 و 12 بهمن در برابر تیم های عراق و امارات خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها