|

حمله بی سابقه صدری به انصاری‌فرد در مورد نوع قرارداد یحیی

سرپرست پرسپولیس حرف های تندی بر علیه موضوع هزینه انتقال گل‌محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس زد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از چالش‌های جدی پیش آمده برای پرسپولیس در ماه‌های گذشته موضوع رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از باشگاه شهر خودرو است؛ چرا که که حالا با رأی کمیته استیناف پرسپولیس به پرداخت 7 میلیارد و 8 میلیون تومان محکوم شده و مدیران شهر خودرو درخواست پرداخت به روز آن طبق قرارداد منعقد شده و مبلغی حدود 15 میلیارد تومان هستند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مجید صدری شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، با اشاره به قرارداد منعقد شده انتقادات تندی را علیه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس مطرح کرد و توضیحاتی را در این‎باره ارائه کرد.

او در واکنش به صحبت‌های کاظم اولیایی درباره بدهی پرسپولیس به شهر خودرو گفت: مگر این بدهی قطعی شده است؟ کجا قطعی شده؟ آقای اولیایی شما که ادعای دیانت دارید آقای انصاری‎‌فرد یک قراردادی بسته که روزی 10 میلیون تومان ضرر و زیان است. یعنی 4/5 میلیارد شده الان 17 میلیارد تومان! یعنی ما دست هر چی نزول‌خور را از پشت بسته‌ایم.

صدری در تکمیل صحبت‌هایش گفت: هوادار ما چرا باید اجازه بدهد که ما چنین عددی را پرداخت کنیم؟ من به آقای حیدرپور هم گفتم که اگر 4/5 میلیارد می‌خواهد صبح بیاید و مخلص او هم هستیم، چه کسی گفته من روزی 10 میلیارد تومان که آقای انصاری‌فرد امضا کرده باید خسارت بدهم؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها