|

پارگی رباط صلیبی پایان کار آل کثیر در پرسپولیس است؟

پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر تایید شد و او ادامه فصل را از دست داد که شاید این اتفاق به منزله پایان کار او با پرسپولیس باشد.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل کثیر قرار بود جانشین علی علیپور در پرسپولیس باشد و کارش را در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی آغاز کرد اما محرومیت به دلیل یک خوشحالی بعد از گل کار دست او داد و شش ماه از فوتبال دور ماند. بعد از این محرومیت عیسی حدود یک سال برای پرسپولیس بازی کرد و در شرایطی که گزینه اول خط حمله پرسپولیس بود، مصدوم شد و دیگر تا پایان قراردادش نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ قبل از عیسی آل کثیر هم در پرسپولیس نفراتی بوده اند که به همین ترتیب پایان خوشی نداشتند. بازیکنانی بسیار محبوب تر از عیسی که سال‌های بیشتری پیراهن پرسپولیس را پوشیدند اما بعد از پارگی رباط صلیبی نتوانستند در این تیم بمانند و در لیست مازاد قرار گرفتند. کافیست تنها به چند نمونه سال‌های اخیر اشاره کنیم …

انصاری و رباط همچنان پاره

محمد انصاری بازیکن با اخلاق و محبوب پرسپولیسی‌ها بود. او در فینال لیگ قهرمانان آسیا رباط صلیبی پاره کرد تا فوتبالش به مرز انتها برسد. انصاری که پیشنهادهای خارجی خود را به خاطر پرسپولیس رد کرده بود، بعد از مصدومیت در این تیم ماند اما دوباره رباط صلیبی پاره کرد و دیگر گل محمدی او را نخواست. انصاری به مس رفسنجان رفت تا شانسش را برای ادامه فوتبال امتحان کند ولی آنجا هم رباط صلیبی او باز پاره شد.

دربی کار دست کاپیتان داد

حسین ماهینی که حکم آچار فرانسه تیم برانکو را داشت و کاپیتان دوم تیم به حساب می‌آمد در دربی رباط صلیبی پاره کرد. ماهینی تلاش کرد که به تیم باز گردد و در شرایط مسابقه قرار گیرد اما حضور گل محمدی در پرسپولیس مسیر این بازیکن را تغییر داد و ماهینی به سایپا رفت. ماهینی با تیم جدیدش به لیگ آزادگان سقوط کرد و در حال حاضر هم تیمش نتایج خوبی نمی‌گیرد.

محسن زود فهمید کارش تمام است

محسن ربیع خواه با چشمانی اشک بار بازی با پارس جنوبی را ترک کرد و همان موقع هم از خداحافظی حرف می‌زد.‌ هافبک مورد علاقه برانکو در پرسپولیس که بسیاری از بازی‌ها به کمک تیمش آمده و کم حاشیه هم بود، بعد از پارگی رباط صلیبی چندان فرصتی برای بازی پیدا نکرد و توسط گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. ربیع خواه به آلومینیوم رفت و در آن جا پایش شکست تا در این تیم هم جایی نداشته باشد و سپس با شهرخودرو قرارداد بست. تیم ربیع خواه در انتهای جدول لیگ قرار دارد و او حتی در بازی برابر پرسپولیس هم نیمکت نشین بود.

قرارداد دو ساله عیسی آل کثیر در پایان این فصل با پرسپولیس تمام می‌شود و ادامه همکاری او با سرخپوشان تهرانی به شرایط زانویش وابسته است. اگر عیسی خودش را به فصل بعد برساند شاید قراردادش تمدید شود. با این حال عیسی ۳۱ ساله شانس کمی برای بازگشتن به فرم ایده آل دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها