|

حالا که صدری استعفا داد؛ پرسپولیسی ها اعتصاب می کنند؟

برخی شنیده ها حکایت از آن دارد در صورتی که این وعده هم محقق نشود، بازیکنان تصمیمی جدی برای اعتراض خواهند گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی ها بابت دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، سرخ پوشان به جز مبالغی (20 درصد از مطالبات این فصل) که مدتها قبل گرفتند، هنوز دریافتی جدیدی نداشته اند تا از وضعیت موجود شاکی باشند. سرخ ها که در ماجرای انتخاب مدیرعامل در فضای مجازی به حمایت از مجید صدری پرداخته و او را بهترین گزینه مدیرعاملی برای پرسپولیس تلقی کردند، حالا با استعفای صدری خیلی امیدی به بهتر شدن وضعیتشان ندارند.

همین موضوع باعث شده بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز شنبه این موضوع را به مربیان انتقال داده و حتی تصمیم بگیرند تمرین نکنند. تصمیمی که با واکنش کریم باقری همراه شد و افشین پیروانی نیز با مدیر مالی باشگاه تماس گرفت تا این موضوع را به گوش مدیران برساند.

در همین ارتباط خبردار شدیم مدیران باشگاه به گل محمدی  قول داده طی امروز و فردا بخشی از مطالبات و پاداش های معوقه سرخ ها را به حساب آن ها واریز می کند. برخی شنیده ها حکایت از آن دارد در صورتی که این وعده هم محقق نشود، بازیکنان تصمیمی جدی برای اعتراض خواهند گرفت.

گفتنی است بازی با فجرسپاسی آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل است و آن ها با اطلاع از این موضوع خواهان به روز شدن دریافتی های خود تا نیم فصل هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها