|

روز و ساعت بازی پرسپولیس-فجرسپاسی، هفته پانزدهم لیگ برتر

پرسپولیس که این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند، در آخرین بازی نیم فصل باید به مصاف فجرسپاسی برود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم ته جدولی پدیده به تساوی یک بر یک دست یافت و با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.  

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ سرخپوشان پایتخت قصد دارند با پیروزی برابر فجر شهید سپاسی از استقلال رقیب دیرینه خود عقب نیفتند و امیدوارند در صورت باخت آبی پوشان بتوانند قهرمان نیم فصل شوند. البته شاگردان گل محمدی شانس کمی برای قهرمانی نیم فصل دارند، چون آبی پوشان از تفاضل گل بیشتری برخوردار هستند.  

دشیب (سه شنبه) هم مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی از سمتش استعفا کرد و باید دید وزیر ورزش چه فردی را به عنوان مدیرعامل سرخپوشان انتخاب می کند. 

عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان رباط صلیبی پاره کرده است و به مدت ۶ ماه دور از فوتبال خواهد بود و این موضوع به دغدغه اصلی گل محمدی تبدیل شده است.  

علی شجاعی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، حامد پاکدل، محمد شریفی و عیسی آل کثیر به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیستند.  

فجر شهید سپاسی هم هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی دست یافت و با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. این تیم قصد دارد نیم فصل اول را با کسب امتیاز برابر پرسپولیس به پایان برساند.

رضا آقا بابایی، سیروان قربانی و حمید نعمتی مصدومان تیم فجر شهید سپاسی در این بازی هستند.  

روز و ساعت بازی به شرح زیر است:

پرسپولیس-فجرسپاسی

پنجشنبه، 23 دی ماه 1400

ساعت 17:30 به وقت تهران

ورزشگاه آزادی تهران

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها